Thursday, April 18, 2024
1.6 C
Calgary

فستیوال نمایشگاه عکاسی کلگری از ۳۱ ژانویه آغاز می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کلگری عرصه پر رونق و خوبی برای عکاسی است و به همین خاطر عجیب نیست که سالانه فستیوالی بزرگ برای عکاسی در این شهر برگزار می‌شود.

فستیوال جشنواره عکاسی کلگری در تمامی روزهای ماه فوریه آینده برگزار خواهد شد. البته هم زمان با برگزاری این رویداد، جشن‌ها، مهمانی‌های مختلف و نمایشگاه‌های دیگری در شهر نیز برگزار می‌شود.

امسال برای شانزدهمین سال پیاپی است که این جشنواره برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که در محیط بزرگ این فستیوال عکاسی بزرگ کلگری سال 2020، آثار بسیار زیادی به نمایش گذاشته شود.

با توجه به اطلاعاتی که وب‌سایت این جشنواره منتشر کرده، این فستیوال با میزبانی از نمایشگاه‌های بسیاری؛ آثار زیادی را از هنرمندان شناخته شده و مشهور در کنار استعدادهای نو ظهور حتی مخصوصاً از آلبرتا را به نمایش گذاشته خواهد شد.

این نمایشگاه فرصتی خلاقانه و مغتنم برای افراد مختلفی است که در رشته عکاسی و ثبت تصاویر فعال هستند. در واقع در این فستیوال افراد می‌توانند تا با هنرمندان مختلف جهانی آشنا شوند و با هم اطلاعات و تجارب مختلفشان را ردوبدل کنند.

شروع این فستیوال با مهمانی در روز 31 ژانویه در آخر هفته جاری و در کالج معاصر که دفتر مرکزی جشنواره است، خواهد بود. ورود به این جشنواره برای همه آزاد است و تنها کاری که لازم است صورت گیرد این است که از قبل ثبت نام انجام شود.

اگر قصد دارید تا در این جشنواره شرکت کنید، لازم است بدانید که؛ تعداد رویدادهایی که در طول این فستیوال برگزار می‌شود در وب‌سایت رسمی آن قابل مشاهده است که تعداد زیادی از آنها هم برای کودکان مناسب هستند و هم شرکت در آنها کاملاً رایگان است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت جشنواره عکاسی سال 2020 مراجعه نمایید.

زمان برگزاری: 31 ژانویه تا 29 فوریه

ساعت برگزاری: مناسب با رویدادها، برنامه‌های جشنواره را مرتب بررسی کنید.

کجا: در سرتاسر کلگری

بلیت: آماده برای خرید آنلاین

منبع: dailyhive.com