Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

جمع آوری بیش از 2 میلیون امضا برای استفاده از تصویر کوبی برایانت به عنوان لوگو جدید NBA

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پیشنهاد استفاده از لوگویی ترکیبی از تصویر کوبی برایانت به عنوان طرحی برای لیگ NBA برای ادای احترام به او پس از مرگ غم انگیز این افسانه بسکتبال در چند روز پیش مطرح شده که در همین مدت کم از حمایت باورنکردنی طرفداران او برخوردار شده است.

در این طومار که برای درخواست تغییر تصویر لوگوی لیگ بسکتبال NBA به وجود آمده، اورده شده است که: لطفا به خاطر درگذشت غیر منتظره کوبی برایانت بزرگ، این طومار را امضا کنید تا با تبدیل تصویر او به عنوان آرم جدید NBA او را برای همیشه جاودانه کنیم.

آقای نیک ام (Nick M) از ونکوور، کسی است که این طومار را طراحی و به وجود آورده است. او انتظار داشت که تنها چند صد امضا جمع آوری کند و این در حالی است که در حال حاضر، بیش از 2.2 میلیون نفر این طومار را در این مدت کم، امضا کرده اند.

البته ایده تغییر لوگوی لیگ NBA قبلا هم توسط جری وست که یکی از بازیکنان سابق تیم LA Lakers بود نیز داده بوده شده است. از قضا اتفاقا، او کسی است که باعث انتقال کوبی برای اولین بار به لوس انجلس بوده است.

لوگو جدید پیشنهادی، ترکیبی از تصویری از پس زمینه کوبی در تصویر است که در سال 2107 در طرح گرافیکی تایسون بک (Tyson Beck) کشیده شده است.

https://www.instagram.com/p/B739XufhutT/?utm_source=ig_embed

او در پستی در صفحه اینستاگرام خود در این زمینه می گوید که: بیش از 2 میلیون نفر این طومار را برای این امضا کرده اند که بر روی لوگوی جدید NBA، این طرح گرافیکی که تصویری از کوبی برایانت است، منعکس شود. این تغییر لوگو برای من، ادای احترامی مناسب نسبت به کوبی برایانت است.

تایسون بک می گوید که: کوبی مظهری تمام و کمال از هر چیزی است که نشان دهنده بسکتبال باشد. او سفیر جهانی بسکتبال مدرن است.

منبع: Dailyhive