Wednesday, April 24, 2024
17.4 C
Calgary

بازیکنان منتخب NBA در مسابقه ستارگان، به یاد کوبی و جیانا شماره 2 یا 24 را می‌پوشند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در بازی ستارگان NBA که در دو هفته دیگر در شیکاگو در تاریخ 16 فوریه، برگزار می‌شود، همه به خاطر افتخار آفرینی‌های کوبی به یاد او و دخترش جیانا به زمین خواهند رفت.

به همین خاطر، هر 24 بازیکنانی که در بازی ستارگان NBA به زمین خواهند رفت،همگی با پیراهن‌هایی با شماره‌های 2 و یا 24 به یاد کوبی و دخترش جیانا که در حادثه سقوط هلی‌کوپتر جان خود را از دست دادند، به زمین خواهند رفت.

در این بازی بازیکنان تیم لبرون (LeBron)، شماره جیانا را به تن خواهند کرد و در مقابل، بازیکنان تیم جیانیس (Giannis)، شماره 24 را به یاد کوبی برایانت خواهند پوشید.

علاوه بر این، بازیکنان هر دو تیم به یاد 9 نفری که جان خود را در حادثه

بازیکنان هر دو تیم بر روی لباس‌های خود 9 ستاره به یاد 9 نفری که جان خود را در حادثه هلی‌کوپتر از دست دادند،

بر روی لباس‌های بازیکنان هر دو تیم 9 ستاره به یاد 9 نفری که جان خود را در حادثه هلی‌کوپتر از دست دادند، حک خواهد شد. اسامی این 9 نفری که به همراه کوبی و دخترش جان خود را از دست داده‌اند، جان، کری، آلیسیا آلتوبلی، سارا و پایتون چستر، کریستینا ماوسر و آرا زوبایان می‌باشد.

همچنین بازیکنانی که دربازی‌های ستارگان نوظهور NBA در روز 14 فوریه، نمایش مهارت‌های خاص بازیکنان، مسابقه 3 امتیازی و رقابت Slam Dunk به زمین می‌روند، به یاد کوبی و جیانا لباس‌هایی با شماره 2 و 24 به همراه 9 ستاره خواهند پوشید.

منبع: dailyhive