Tuesday, April 23, 2024
2 C
Calgary

شرکت هواپیمایی فلیر، برنامه سفر بهار Go Travel Pass 2020 خود را معرفی کرد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت هواپیمایی فلیر (Flair Airlines) کانادا که پروازهای ارزان قیمت برگزار می‌کند، از برنامه خود برای سفر مردم کانادا به سراسر این کشور با هزینه‌ای کم در قالب برنامه‌ای به نام Go Travel Pass در بهار پیش رو از تاریخ 13 فوریه تا 13 ماه مه خبر داد.

سارا ریچز مدیر بازرگانی فلیر ایرلاین درباره این برنامه می‌گوید که: پروازهای این برنامه که از 499 دلار شروع می‌شوند، به مسافرین این فرصت را می‌دهد تا به هر کجایی که خواستند در کانادا سفر کنند. مهم نیست که شما دانشجو باشید و یا صاحب کسب‌ و کاری کوچک باشید، هر کسی با هر بودجه‌ای که هستید، در تاریخ معین شده می‌توانید به هر کجای کانادا که خواستید با شرکت هواپیمایی فلیر سفر کنید.

شرکت هواپیمایی فلیر از زمانی که در سال 2017 تأسیس شده، مسیرهای پروازی و ناوگان خود را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. این ایرلاین هم اکنون 120 پرواز در هفته به مقصد سراسر کانادا برگزار می‌کند. از جمله آمارهای تأمل برانگیزی که درباره این ایرلاین وجود دارد این است که در سال 2019، تقریباً 1 میلیون نفر با این ایرلاین پرواز کردند و پیش‌بینی می‌شود که در سال جدید، این عدد به 1.5 میلیون نفر مسافر افزایش پیدا کند.

فلیر ایرلاین، برنامه Go Travel Pass را به صورت آنلاین در اختیار مسافران قرار داده است و کسانی که قصد سفر با این شرکت هواپیمایی را در این تاریخ‌ها دارند می‌توانند به وب‌سایت آنلاین فلای فلیر مراجعه نمایند.

همچنین این شرکت خبر داد که فروش بلیت‌های هواپیما برای برنامه Go Travel Pass در نیمه ‌شب 12 فوریه به پایان خواهد رسید و بعد از این تاریخ، فروشی برای این بلیت‌ها ندارند. همچنین بر اساس گفته‌های فلیر ایرلاین، برای رزرو صندلی محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد.

منبع: dailyhive