Friday, April 19, 2024
-3.7 C
Calgary

آزمایشات کروناويروس ٥ مسافر کانادایی سوار بر کشتی کروز، مثبت اعلام شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

جواب آزمایش‌ها کروناویروس ٥ کانادایی که مسافر کشتی دایموند پرینسس هستند، نیز مثبت اعلام شد.

طبق اظهارات مسئولین این کشتی، ٤١ نفر از بین تمامی مسافران نتیجه آزمایشاتشان مثبت اعلام شده که به‌جز این مسافران کانادایی، ١ مسافر از آرژانتین، ٥ نفر از استرالیا، ٢١ نفر از ژاپن، ١ نفر از انگلستان و ٨ نفر از آمریکا نیز مبتلا به کروناویروس هستند.

در حال حاضر این کشتی نزدیک ژاپن توقف کرده و در حالت قرنطینه به سر می‌برد.

مقامات وزارت بهداشت ژاپن تائید کرده‌اند که آزمایشاتشان از این کشتی به پایان رسیده و در صورت پیش نیامدن اتفاقات دیگر، مسافرین این کشتی کروز تنها تا ١٩ فوریه در قرنطینه خواهند بود. همچنین دولت ژاپن تأکید کرده است که تیمی از نیروهای انسانی متخصص را به این کشتی اعزام خواهد کرد.

این کشتی قبل‌تر اعلام کرده بود که برای اهدافی عادی و معمولی قدم به دریا خواهد گذاشت اما با توجه به نیاز منابع مورد نظرش، حتماً برای تأمین آنها در یوکوهوما هم توقف خواهد داشت.

برای کسانی که در این کشتی هستند، امکان استفاده رایگان از اینترنت و تلفن مجانی برای ایجاد ارتباط با بیرون فراهم شده است.

یکی از کسانی که در پرینسس دایموند قرنطینه شده، شخصی به نام دیوید آبل است که تجربیات خود از این روزها را با دیگران در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

او در پستی که روز پنجشنبه منتشر کرد نوشت: مسافران مجازند تا تحت نظارت مأموران ١ ساعت و نیم بر روی عرشه باشند. همه مسافران باید با هم تا ١ متر فاصله داشته باشند و نباید یکدیگر ارتباط برقرار نکنند.

Friday 6th February: 17:40Photos taken today from the balcony. Shame I am unable to see the other side of the ship.No more news today after this. Next update Saturday breakfast time (late evening Saturday UK)

Posted by David Abel on Friday, February 7, 2020

در حال حاضر، ٢ هزار و ٦٦٦ نفر مسافر به همراه ١٠٤٥ نفر خدمه در این کشتی حضور دارند که همگی دارای ملیت‌های مختلف و گوناگون هستند. البته مسئولین این کشتی اعلام کرده‌اند که تقریباً نیمی از مسافران کشتی ژاپنی هستند.

منبع: dailyhive