Wednesday, April 24, 2024
11.2 C
Calgary

۵ مقصد محبوب Airbnb در سال ۲۰۲۰

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت Airbnb در مقاله‌ای، 5 مقصد محبوب برای رزرو اقامتگاه‌ها در سال 2020 را بر اساس بررسی رفتار مشتریانش، معرفی کرد.

این سایت می‌گوید که در بیشتر اوقات مسافران فقط به دنبال کسب تجربه‌ای فوق‌العاده و خاص هستند و برای آن هر مقدار که لازم باشد، هزینه می‌کنند.

بر اساس نظرسنجی که Airbnb انجام داده است، 57 درصد از آمریکایی‌ها، ترجیح می‌دهند تا پول خود را برای پیدا کردن تجربیات جدید خرج کنند و حتی 37 درصد از آنها می‌خواهند تا برای این کار در سال جدید هزینه‌های زندگی خود را افزایش دهند.

بر اساس اطلاعاتی که Airbnb از این بررسی در اختیار ما می‌گذارد می‌توانیم متوجه شویم که جوانان دیگر به سمت سفرهای تجربه محور گرایش دارند. در واقع مسافران نسل جدید دست و دل بازتر از نسل‌های قدیمی‌تر برای مخارج سفر هستند.

https://www.instagram.com/p/B8T9LSwjQ5T/

با همه این‌ها، فارق از سن و سال و وضع مالی 55 مقصد محبوب برای رزرو اقامتگاه‌ها در سال جدید برای همه مناسب هستند را معرفی کرده است.

با طبیعت ارتباط برقرار کنید

https://www.instagram.com/p/B6iceHyIGWX/

با توجه به گزارش Airbnb، میل مسافران برای طبیعت‌گردی و گشت و گذار در حیات وحش زیاد شده است. به طور مثال، بر اساس بررسی‌های این شرکت مسافران آمریکایی زیادی تصمیم دارند که امسال مقصدی پر از ماجراجویی در طبیعت را برای سفر انتخاب کنند.

جالب است بدانید که در طی این سال‌های گذشته، رزرو اقامتگاه در مناطقی که برای تجربه راهپیمایی در طبیعت و همچنین کوهنوردی مناسب هستند، بسیار زیاد شده است.

به همین خاطر شرکت Airbnb این امکان را برای مسافران خود در سال جدید به وجود آورده است که آنها انتخاب‌های بیشتری برای اقامت راحت در طبیعت داشته باشند.

سفری در تاریخ

https://www.instagram.com/p/B5GphrIHLUW/

شرکت Airbnb می‌گوید که مسافران و گردشگران در سال 2020 علاقه زیادی به بازدید و اقامت در مناطق تاریخی پیدا خواهند کرد. از نظر آنها، بازدید از جاذبه‌های تاریخی از دیرباز یکی از بهترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مقصد بوده است.

این تحقیق همچنین نشان می‌دهد که 32 درصد از آمریکایی‌ها علاقه دارند تا مورد پیشینه تاریخی و فرهنگی خود بیشتر بدانند. به همین خاطر با احتساب مسافران بین‌المللی، شاخص سفر به این مناطق تا 116 درصد با افزایش روبرو بوده است.

Airbnb می‌گوید که اقامتگاه‌های تاریخی، که برای سفرهای سال 2020 تا الآن رزرو شده‌اند، 50 هزار مورد بوده‌اند.

این جالب است که علاوه بر بازدید، مسافران می‌خواهند تا در هر آنچه که در این جاذبه‌ها گذشته را خود زندگی کنند.

با خودت وقت بگذرون

https://www.instagram.com/p/B4a35AEnssQ/

مسافران می‌خواهند تا به جایی سفر کنند که در آرامش کامل باشند و بتوانند تا فرصتی برای با خود بودن پیدا کنند و بتوانند تا در این سفر ذهن و روح خود را آرام سازند.

Airbnb می‌گوید که 40 درصد از آمریکایی‌ها دوست دارند که تعطیلات خود را در مکانی آرام بگذرانند. این در حالی است که تعداد زیادی از شهروندان این کشور تمایل دارند تا مدتی را بدون استفاده از فناوری بگذرانند.

آمار رزروهای Airbnb این‌گونه نشان می‌دهد که رزرو اقامتگاه‌هایی با این خصوصیات، 73 درصد نسبت به سال پیش افزایش پیدا کرده است.

سفرهایی کوتاه با یادگاری‌های همیشگی

https://www.instagram.com/p/B2mcIgAnJjE/

با توجه به سبک زندگی‌های امروزی، مردم زیادی تمایل دارند که مسافرت‌هایی کوتاه و همسو با محیط زیست و با دستاوردهایی بزرگ با کمترین آثار مخرب بر روی طبیعت را داشته باشند.

بر اساس یافته‌های Airbnb، بیش از نیمی از آمریکایی‌ها می‌خواهند تا برای سفرهای خوب آخر هفته به یک مکان عالی در طبیعت هزینه کنند. البته بسیاری هم دوست دارند تا با اتومبیل خود سفر کنند و در جایی اقامت کنند که پارکینگ رایگان داشته باشد.

Airbnb می‌گوید که نسبت به سال گذشته 85 درصد مسافران، آماده تجربه سفر و اقامت در مکان‌های ساده‌تر شده‌اند.

آگاهانه بخورید و بیاشامید

https://www.instagram.com/p/B5Sos9_nq7x/

امروزه الگوهای سالم غذایی و گیاهی زیادی جای خود را به صورت آگاهانه به عادات غذایی قدیمی افراد داده‌اند.

Airbnb می‌گوید که تجربه نشان می‌دهد که میزان مسافران گیاهخوار در سال جدید نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است. و همین باعث شده که میزبانان، منوهای غذایی متنوعی را در اختیار مسافران خود قرار دهند.

با این حال بر طبق آمار، مسافران غذاهایی که دارای کربوهیدرات هستند و توسط محلی‌ها پخته می‌شوند را از دایره غذاهای خود حذف نمی‌کنند.

Airbnb می‌گوید که برای سال 2020، غذا یکی از بزرگ‌ترین انگیزه‌ها برای سفر و رزرو اقامتگاه است.

آمریکایی‌های زیادی می‌گویند که دوست دارند تا در سفرهای خود، تجربیات جدید غذایی کسب کنند.

منبع: dailyhive