Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

ایجاد ۵۵۰۰ فرصت شغلی جدید در بهار امسال توسط Home Depot

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت Home Depot کانادا در بهار امسال نزدیک به ۵۵۰۰ فرصت شغلی جدید را برای متقاضیان کار از جمله دانشجویان، افرادی که به تازگی می‌خواهند کار کنند و کسانی که علاقه‌مندند تا شغلی داشته باشند که در تعامل با مردم باشند، ایجاد خواهد کرد.

این مشاغل نیمه‌وقت، تمام‌وقت، فصلی، پروژه‌ای است و اکثراً در قسمت‌های فروش، صندوق‌دار، غرفه، مشاغل تخصصی و سرپرستی بخش‌های مختلف هستند.

رئیس شرکت Home Depot در اینباره می‌گوید: تیمی که ما ساخته‌ایم از ۴ نسل پیش در این شرکت بر اساس ارزش‌های اصولی شکل گرفته است. مهم‌ترین این ارزش‌ها؛ خدمات عالی به مشتریان، احترام به همه و نگاه به گذشته و یادگیری از آن است.

ما اجتماعی هستیم که از ۱۸۲ ملیت مختلف دور هم جمع شده‌ایم و هر کدام، مهارت‌ها، تجربه‌های شخصی و استعدادهای منحصربه‌فرد خودشان داشته است.

وی در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید که در حال حاضر بیش از ۷۵ درصد از مدیران فعلی این شرکت، از فروشندگان آن بوده‌اند.

کارمندان این شرکت چه به صورت پاره‌وقت و چه تمام‌وقت، از مزایایی همچون برنامه‌های پزشکی و دندان‌پزشکی بهره‌مند هستند و می‌توانند از این خدمات به صورت قسطی و یا با کمک هزینه شرکت بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان به کار در این مجموعه که در کبک اقامت دارند می‌توانند تا رزرومه کاری و یا درخواست کاری خود را به شماره ۹۷۲۱۱ با ارسال Home Depot Jobs ارسال کنند. شهروندان دیگر شهرها نیز می‌توانند تا درخواست خود را با عنوان HD Emplois به شماره ۹۷۲۱۱ ارسال نمایند. همچنین در نمایشگاه‌های فرصت‌های شغلی همانند نمایشگاه کاریابی کلگری که در بهار امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود نیز می‌توانید خودتان را به مصاحبه‌کنندگان شرکت Home Depot معرفی نمایید.

می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی این شرکت مراجعه نمایید.

منبع: dailyhive