Thursday, April 25, 2024
10.1 C
Calgary

تئاتر مارتا کوهنِ کلگری از ۲۶ فوریه تا ۱۵ مارس میزبان نمایش Actually است

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پروژه تئاتر آلبرتا جدیدترین نمایش خود را در کلگری روی صحنه خواهد برد که یک کار جذاب بین‌المللی است.

Actually، نوشتهٔ آنا زیگلر و به کارگردانی جینا راجرز، به مسئلهٔ «رضایت» در روابط جنسی می‌پردازد و موضوعات فرعی آن عبارتند از جنسیت، نژاد، و امتیازهای ویژه در یک کمپ دانشگاهی.

این نمایش که برنده جوایزی هم شده، روی دو شخصیت اصلی و نگاه متفاوت آنها به رویدادهای یکسان تمرکز دارد. اَمبر از خانواده‌ای یهودی با وضعیت مالی خوب می‌آید و تام که آفریقایی‌تبار است در فقر بزرگ شده و اولین فرد خانواده‌اش است که به دانشگاه راه یافته است.

داستان به نظر عامه می‌آید. آنها در یکی از میهمانی‌های کالج دیدار می‌کنند، صمیمی می‌شوند، و در مشروب زیاده‌روی می‌کنند. ادامه این نمایشنامه به رویدادهای وخیم و دردآور بعد از آن می‌پردازد.

تام و اَمبر هر دو دیدگاه‌های خود را مستقیم می‌گویند و رخدادهای آن شب را آنطور که خودشان به یاد می‌آورند، به مخاطب انتقال می‌دهند.

علاوه بر نظرات خیلی مثبت منتقدین، نمایشنامه خانم زیگلر برنده Ovation Award در لوس‌آنجلس هم شده و در دو سال اخیر گروه‌های مختلفی در اجراهای صحنه‌ای امریکا و کانادا از آن اقتباس کرده‌اند.

Actually از ۲۶ فوریه تا ۱۵ مارس ۲۰۲۰ در سالن تئاتر Martha Cohen روی صحنه می‌رود و می‌توانید بلیت‌های آن آنلاین یا تلفنی بخرید. ساعت نمایش در روزهای مختلف ۲ بعد از ظهر یا ۷:۳۰ عصر است.

رفتن به این نمایش برای افراد زیر ۱۶ سال توصیه نمی‌شود و مجریان پروژه تئاتر آلبرتا می‌گویند به خاطر بیان خشن مسائل جنسی، توصیف تجاوز و فحش‌های مختلف، بهتر است با آمادگی قبلی به نمایش بروید.

نمایش Actually

تاریخ: ۲۶ فوریه تا ۱۵ مارس، ۲۰۲۰

ساعت: ۲ بعد از ظهر و ۷:۳۰ عصر

مکان: تئاتر مارتا کوهن (موقعیت در نقشه)

بلیت‌ها: قیمت بستگی به شماره صندلی دارد، فروش آنلاین.

منبع: Daily Hive