Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

137 میلیون دلار سرمایه گذاری برای گسترش یکی از بزرگ ترین بیمارستان های آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

137 میلیون دلار سرمایه‌گذاری برای گسترش یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های آلبرتا

بر اساس بیانیه جیسون کنی در صبح روز چهارشنبه، به زودی برای گسترش یکی از شلوغ‌ترین بیمارستان‌های کانادا سرمایه‌گذاری کلانی انجام خواهد شد.

بر این اساس، استان آلبرتا به زودی 137 میلیون دلار بودجه مخصوص برای بیمارستان logheed که در کلگری قرار گرفته و یکی از بزرگ‌ترین واحدهای بهداشت و روان در کانادا است و یکی از شلوغ‌ترین اورژانس‌ها را در سراسر کشور دارد، اختصاص خواهد داد.

جیسون کنی در توضیح می‌گوید که: سال‌هاست که مردم کلگری می‌خواهند تا بیمارستان Peter Lougheed گسترش پیدا کند و حالا دولت ما، این کار را انجام خواهد داد. ما متعهدیم که با سرمایه‌گذاری های طولانی مدت و اختصاص تسهیلات به مردم آلبرتا، آنها را حفظ بهداشت عمومی یاری رسانیم.

بیمارستان Logheed در سال 1988 با ظرفیت بستری 30 تا 40 هزار بیمار طراحی و ساخته شده است. با این حال این بیمارستان در بین سال‌های 2018 تا 2019، 82 هزار بیمار را در بخش اورژانس خود پذیرش کرده است.

در طی این توسعه‌بخشی، یک بخش اعصاب و روان به بیمارستان اضافه می‌شود و ظرفیت‌های پذیرش پزشکی مجموعه را به 100 درصد می‌رساند.

همچنین آزمایشگاه جدیدی با قابلیت تشخیص سریع و مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز جهان نیز جایگزین آزمایشگاه قبلی بیمارستان خواهد شد.

وزیر بهداشت آلبرتا، تایلر شاندرو نیز در این زمینه گفته است که تخصیص این بودجه برای بیمارستان، به کارکنان فعال این بیمارستان نیز کمک خواهد کرد. آنها کسانی هستند که در پرفشارترین روزهای کاری، کارشان را با کیفیت عالی ارائه داده‌اند و هم اکنون کار آنها را راحت‌تر خواهیم کرد.

شاندرو همچنین می‌گوید که: توسعه این بیمارستان به خانواده‌های داخل و اطراف کلگری و دسترسی بهتر آنها با به خدمات بهداشتی و روانی نیز کمک خواهد کرد.

فاز اول این پروژه در سال 2022 با گسترش بخش اورژانس به 1500 متر و اضافه کردن چند بخش جدید به آن همچون بخش تروما، آغاز خواهد شد.

منبع: dailyhive