Friday, April 19, 2024
-1.2 C
Calgary

صدور مجوزهای لازم برای اجرای پروژه نفتی Suncor

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

چهارشنبه گذشته پروژه توسعه میدانی نفتی که در نزدیکی Fort McMurray قرار دارد توانست مجوزهای لازم برای آغاز عملیات عمرانی را از دولت آلبرتا کسب کند و به این ترتیب توسعه آن وارد مرحله جدیدی شد.

پروژه Meadow Creek West که تحت مالکیت شرکت Suncor Energy است قصد دارد یک تاسیسات استخراج نفت ماسه جدید با استفاده از زهکشی گرانشی توسط بخار (SAGD) را در این میدان راه‌اندازی کند. پیشبینی می‌شود پس از اتمام این پروژه روزانه 40،000 بشکه قیر طبیعی تولید شود.

زهکشی گرانشی با استفاده از بخار روشی مرسوم برای تولید قیر طبیعی است.

بنا به گزارش منتشر شده توسط مقامات استانی، دولت آلبرتا با صدور مجوزهای موردنیاز برای اجرای مرحله بعدی پروژه توسعه Suncor موافقت کرده است. از اینرو جزئیات سرمایه‌گذاری نهایی و سایر مجوزهای زیست‌محیطی و اجازه‌نامه‌های محلی برای اجرای پروژه توسعه صادر و اعلام شدند.

سونیا ساوج وزیر انرژی آلبرتا در اظهاراتی گفت: اجرای پروژه‌‎هایی همچون Meadow Creek West نشان می‌دهد که ما به وعده‌های خود مبنی بر تشویق سرمایه‌گذاران و ایجاد مشاغل با درآمد مطلوب در استان همچنان متعهد هستیم.

مسئولان دولت استانی پیشبینی کرده‌اند که این پروژه 3،200 شغل را در حین عملیات عمرانی و 200 شغل را پس از پایان مراحل ساخت ایجاد خواهد کرد.

محل احداث پروژه در منطقه Wood Buffalo و در 40 کیلومتری جنوب Fort McMurray واقع شده است.

منبع: Daily Hive