Friday, April 19, 2024
3.8 C
Calgary

جدیدترین مورد ابتلا به کروناویروس در کانادا بتازگی از ایران بازدید کرده است

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مسئولان بهداشتی بریتیش‌کلمبیا خبر داده‌اند که موردی جدید از ابتلا به کروناویروس در این استان شناسایی شده است. این زن 60 ساله اخیرا برای ملاقات بستگان خود از شهر تهران به این استان سفر کرده است.

بیمار مذکور در حال حاضر همراه اعضای خانواده خود در منطقه Vancouver Coastal Health اقامت دارد که شامل مناطق ونکوور، ریچموند، بخش Sea to Sky و ساحل Sunshine می‌شود.

به گفته آدریان دیکس وزیر بهداشت بریتیش‌کلمبیا بیمار جدید هم‌اکنون در خانه قرنطینه شده و تحت نظر تیم پزشکی قرار دارد.

او در ادامه افزود: ما به طور دائم منطقه Vancouver Coastal Health را تحت بررسی و نظارت داریم. در حال حاضر افرادی که با این بیمار ارتباط نزدیک داشته‌اند شناسایی شده‌ و اطلاعات لازم نیز در اختیار مسئولان بهداشت عمومی استان قرار گرفته است. ما فعلا کسانی را که خطر انتقال ویروس به آن‌ها وجود دارد به مدت 14 روز در قرنطینه قرار داده‌ایم و وضعیت سلامت و بروز علائم بیماری در آن‌ها را به طور مدام ارزیابی و رصد می‌کنیم.

این هشتمین بیمار مبتلا به کروناویروس در بریتیش‌کلمبیا و 19امین مورد در کشور کانادا محسوب می‌شود که ابتلای او به این بیماری تایید شده است. 11 بیمار دیگر مبتلا به COVID-19 در استان اونتاریو شناسایی شده‌اند.

علاوه بر این مسئولان سلامت بریتیش‌کلمبیا اعلام کردند که سه مورد از افرادی که پیش از این ابتلای آن‌ها به COVID-19 تایید شده بود به طور کامل بهبود پیدا کرده‌اند. به این ترتیب در حال حاضر چهار بیمار از هشت مورد قطعی ابتلا به کروناویروس در این استان توانسته‌اند به طور کامل سلامت خود را بازیابند.

منبع: Daily Hive