Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

سیزدهمین مورد احتمالی مبتلا به کروناویروس در BC

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سیزدهمین مورد ابتلا به کروناویروس در استان بریتیش کلمبیا اعلام شد.

بانی هنری، مسئول بهداشت بریتیش کلمبیا تنها 24 ساعت پس از اعلام ابتلا 4 نفر دیگر به کروناویروس در این استان، بعد از ظهر روز چهارشنبه، خبر از ابتلا سیزدهمین نفر به این بیماری را داد.

او می گوید که این فرد 80 ساله است و در منطقه ساحلی ونکوور اقامت دارد. همچنین وی افزود که او به تازگی از سفر به هند و هنگ کنگ به کانادا بازگشته است.

هنری درباره وضعیت این خانم به رسانه ها گفته که او در وضعیت بحرانی به سر می برد و در بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان های ونکوور بستری است.

او همچنین افزود که: بیمارستان تمام امکانات و توان خود را برای بهبود سلامت این بیمار به کار بسته و بهترین خدمات پزشکی را برای او انجام داده است. همچنین از سلامت و ایمنی دیگر بیماران بستری در این بیمارستان، نیز اطمینان کامل دارند.

هنری می گوید که با این که هنوز هم خطر ابتلا افراد مختلف به این بیماری وجود دارد اما، در بریتیش کلمبیا و دیگر مناطق این کشور امکان شیوع بیماری بسیار کم است. همچنین مورد جدید دیگری بعد از این افراد گزارش نشده است اما با این حال، همچنان در حال بررسی موارد احتمالی هستند.

نهمین کسی که در BC به عنوان فرد مبتلا به کروناویروس معرفی شد، مردی 50 ساله است که در منطقه فریزر زندگی می کند. در بررسی های به عمل آمده از این آقا مشخص شد که او به تازگی از ایران بازدید کرده است. او در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می برد.

فرد دهمی هم که با این بیماری مبتلا شده و ساکن بریتیش کلمبیا است، مردی است که در منطقه ساحلی ریچموند در ونکوور زندگی می کند.

مبتلایان شماره 11 و 12 دو خانم هستند که هر دو بالغ هستند و یکی از آن ها تنها 30 سال سن دارد. هر دوی این خانم ها، ساکن منطقه ساحلی ونکوور هستند. یکی از این خانم ها به تازگی از سفر به ایران به مقصد ونکوور بازگشته بود.

منبع: dailyhive