Saturday, April 20, 2024
-2 C
Calgary

لغو مسابقات Roll Up the Rim تیم هورتونز به خاطر کرونا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مسابقات Roll Up the Rim که در تیم هورتونز در سراسر کانادا برگزار می شود، به خاطر شیوع کروناویروس برگزار نخواهد شد.

مدیریت تيم هورتونز اعلام کرده که ممکن است که این بیماری توسط لیوان های کاغذی مختلفی که در این مسابقه توسط مشتریان و شرکت کنندگان مختلف استفاده شده در صورت استفاده مجدد، به دیگران منتقل شود.

به همین خاطر تيم هورتونز روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: که برای رعایت ایمنی و بهداشت در شرایط فعلى مسابقات را صورت حضوری و با جوایز مختلفی که ارزش آن ها به 30 میلیون دلار می رسیده، برگزار نخواهد کرد و علاقه مندان تنها قادر به شرکت در بخش دیجیتالی این مسابقات هستند.

مسابقات Roll Up the Rim به این صورت است که معمولا مشتریانی که قهوه و یا نوشیدنی خریداری می کنند، سفارششان در لیوان های کاغذی برای آن ها آورده می شود. از آن جایی که معمولا بیشتر مشتریان پس از خوردن قهوه حاشیه لیوان خود را با ناخن و یا دندان باز می کنند، این رستوران با برگزار کردن چنین مسابقاتی با جوایز متنوعی از یک نوشیدنی و شیرینی مجانی گرفته تا خودرو، آن ها را تشویق به جمع کردن و سالم نگه داشتن لیوان های خود و تحویل مجدد آن ها به رستوران می‌کنند.

در عوض صندوق هر رستوران هم در هنگام حساب کردن هزینه های مشتریان، جوایز برندگان احتمالی را در همان لحظه پرداخت خواهند کرد.

اما حالا با شیوع بیماری کرونا، این رستوران ها دریافت مجدد لیوان های کاغذی خود را متوقف نموده و به مشتریان خود این اطمینان را داده که برای رعایت بهداشت بیشتر از هر زمان دیگری، تمامی لیوان های کاغذی استفاده شده توسط آن ها را کامل از بین خواهد برد.

همچنین بیشتر بخوانیم:

منبع: dailyhive