Thursday, April 25, 2024
14.5 C
Calgary

دمای منفی ۲۶ درجه سانتی‌گراد همین آخرهفته در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

درست وقتی که فکر می‌کردیم سرما تمام شده، دوباره دارد سر و کلهٔ زمستان پیدا می‌شود.

این آخر هفته، یکی از سردترین و برفی‌ترین تعطیلات هفتگی کلگری در کل سال خواهد بود و دمای هوا تا منفی ۲۶ درجه سانتی‌گراد هم پایین می‌آید و انتظار بارش کلیِ ۱۸ سانتی‌متری برف را داریم.

بهار رسما از پنجشنبه ۱۹ مارس شروع می‌شود و این یعنی زمستان دارد آخرین شیطنت‌های خودش را هم می‌کند تا بعد از یک آخرهفتهٔ سردِ دیگر از کلگری برود.

البته که بارش برف در تابستان، برای اهالی کلگری عجیب نیست. ولی خب با این حال زمستان دارد حال ما را می‌گیرد.

برف این هفته از چهارشنبه شروع می‌شود و چند بارش کوچک در مجموع کمتر از ۱ سانتی‌متر خواهیم داشت. پنج‌شنبه اما بین ۱ تا ۳ سانتی‌متر برف می‌بارد و جمعه، دیگر رسما گودبای پارتیِ زمستان است و ۵ تا ۱۰ سانتی‌متر برف روی کلگری می‌بارد.

Weather march

جمعه دمای هوا تا منفی ۱۳ درجه سانتی‌گراد کم می‌شود. البته به خاطر رطوبت و باد، سرمای آن در حد دمای منفی ۲۱ درجه خواهد بود.

شنبه دما تا منفی ۱۷ درجه سانتی‌گراد (حسی مشابه دمای منفی ۲۶ درجه) سقوط می‌کند و حدود ۵ سانتی‌متر برف دیگر هم خواهد بارید.

یکشنبه و دوشنبه هر دو کمی گرم خواهند شد به طوری که به ترتیب انتظار دمای منفی ۹ و منفی ۷ درجه سانتی‌گراد را در سردترین ساعات‌شان خواهیم داشت، ولی آسمان آفتابی در این دو روز به کمک مردم می‌آید تا در روشنایی کامل برف‌ها را پارو کنند.

امیدواریم که بهار امسال دمایی گرمتر به ارمغان بیاورد، البته فقط امیدوارم. تا ببینیم مادر طبیعت چه برنامه‌ای دارد.

منبع: Daily Hive