Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

اسکوترهای برقی Lime و Bird به ادمونتون بازمی‌گردند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بنا بر اطلاعیه‌های منتشر شده قرار است با آغاز فصل بهار و به محض گرم‌تر شدن هوا و بهبود شرایط جوی اسکوترهای برقی Lime و Bird فعالیت خود در خیابان‌های ادمونتون را مجددا از سر بگیرند.

شرکت Bird تایید کرده که از تاریخ 1 آوریل و بلافاصه پس از آن‌که وضعیت جوی اجازه دهد فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. شرکت Lime نیز اعلام کرده که با گرم‌تر شدن هوا به زودی تاریخ بازگشت خود به ادمونتون را به شهروندان اطلاع خواهد داد.

الکس یان سخنگوی شرکت Lime گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در فصل بهار پیش‌رو مجددا به ادمونتون بازخواهیم گشت اما همچنان منتظر بهتر شدن وضعیت جوی برای آغاز فعالیت خود هستیم. با گرم‌تر و مساعد شدن شرایط آب‌وهوایی و بهتر گشتن پیشبیی‌های هواشناسی این مهم به انجام خواهد رسید.

به گفته یان تعداد ناوگان اسکوترهای Lime به اندازه سال قبل بوده و حدود 1،500 اسکوتر در ادمونتون فعال خواهند بود.

علاوه بر این شرکت Lime قصد دارد دو قابلیت جدید اسکوترسواری گروهی و اسکوترسواری اشتراکی را نیز در بهار آینده به شهر دمونتون بیاورد.

سواری گروهی به مشترکین اجازه می‌دهد تا حداکثر پنج اسکوتر را با یک حساب کاربری کرایه کنند.

یان در اینباره گفت: بررسی‌های ما نشان داد که تعداد زیادی از مشترکان به صورت گروهی اسکوترها را سوار می‌شوند و یا ترجیح می‌دهند یا دوستان خود این سفرها را انجام دهند. به این ترتیب قابلیت جدید به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا بتوانند همراه با دوستان یا اعضای خانواده خود از اسکوترهای ما استفاده کنند.

Limepass یک مجوز اشتراک هفتگی است که به کاربران این اجازه را خواهد داد تا برای هفت روز پیاپی تعداد نامحدودی اسکوتر را کرایه کنند (1 دلار صرفه‌جویی در هر سفر). مشترک می‌تواند در مدتی کوتاه و در دو تا سه روز هزینه انجام شده را مجددا به جیب خود بازگرداند.

الکس پیتر مدیرکل Bird Canada درباره برنامه بازگشت به ادمونتون گفت: اسکوترهای الکتریکی Bird از تاریخ 1 آوریل و در صورتی که وضعیت جوی اجازه دهد مجددا به ادمونتون باز خواهند گشت. ما امیدوار هستیم که شرایط آب‌وهوایی مساعد شود و در این روز آسمانی آفتابی و هوایی گرم در شهر حاکم باشد.

شرکت Bird تعداد دقیق ناوگان اسکوترهای خود را برای امسال اعلام نکرده اما پیتر می‌گوید که این شرکت آماده است تا تقاضای شهروندان ادمونتون از زمان آغاز فعالیت را پاسخ دهد.

پیتر در ادامه افزود: ما برای سفرهای شهری که قرار است امسال با اسکوترهای Bird انجام شوند بسیار هیجان‌زده هستیم. ما چند برنامه پرداخت هزینه جدید داریم که قرار است در تاریخ 1 آوریل آن‌ها را اعلام کنیم. به این ترتیب مشترکین قادر خواهند بود تا سفرهای بیشتری را با اسکوترهای ما انجام دهند.

مشترکان هر دو شرکت Lime و Bird بلافاصله پس از بازگشت اسکوترها به شهر و آغاز فعالیت آن‌ها از طریق اپلیکیشن آگاه خواهند شد.

منبع: Daily Hive