Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

28 هزار دلار، هزینه تقریبی خريد بلیط هواپیما آمریکا از اروپا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پس از خبر تعلیق 1 ماهه پروازهای بین اروپا و آمریکا به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا، حالا شهروندان آمریکایی که در این قاره به سر می برند نگران این هستند که چگونه به کشور خود بازگردند.

یکی از گزارشگران روزنامه نیویورک تایمز Mike McIntire روز پنجشنبه در توئیت هایی که از فرودگاه شارل دوگل منتشر کرد، گزارش هایی کوتاه و مستند از اقدامات سراسر نا امیدانه مسافران آمریکایی برای برگشتن به خانه را به نمایش گذاشت.

یکی از توئیت های این روزنامه نگار به این اشاره می کند که مسافران آمریکایی که در فرودگاه شارل دوگل پاریس حضور دارند، برای خرید پروازهای لحظه آخری از 20 هزار دلار به بالا هزینه پرداخت می کنند.

او در یکی دیگر از پست های توئیتر خود توضیح می دهد که چگونه توسط تماس یکی از آشنایان خود که نگران او بوده در ساعت 2.30 صبح به وقت پاریس از خواب بیدار شده و به او گفته شده است که: ترامپ سفر بین اروپا و آمریکا را ممنوع کرده است!

این خبرنگار در یکی از توئیت های دیگرش که روز پنجشنبه آن را پست کرده نوشته است که تصمیم داشته تا روز شنبه به آمریکا بازگردد ولی با این خبر حالا او هم مانند دیگر هموطنانش که در اروپا به سر می برده اند، حالا در فرودگاه است و حتی با پرداخت هزینه ای بسیار گزاف و ایستادن در صفی طولانی برای خرید بلیط هواپیما، می خواهد تا هر طور که شده به آمریکا باز گردد.
ترامپ در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که به خاطر بیماری کرونا از 13 مارس تا 1 ماه آینده، سفر بین آمریکا و تمامی کشورهای اروپایی ممنوع خواهد شد.

منبع: dailyhive