Thursday, April 25, 2024
4.4 C
Calgary

تصویب برنامه اضطراری شهرداری کلگری همزمان با شیوع بیشتر کروناویروس

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مسئولان کلگری برنامه اضطراری شهرداری را به تصویب رساندند.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از طرف شهرداری کلگری با افرایش شیوع COVID-19 در کلگری مسئولان شهرداری شهر اعلام کرده‌ندان‌اند که MEP را با هدف افزایش توانایی اولویت‌بندی برای ارائه خدمات و اختصاص منابع ارجع‌ و همچنین ساده‌سازی فرایند تصمیم‌گیری در مورد فعالیت شرکت‌ها به تصویب خواهد رساند.

به این ترتیب تام سامسون رئیس آژانس مدیریت بحران کلگری قادر خواهد بود در هفته‌ها یا ماه‌های پیش‌رو در مورد اعمال تعطیلی و محدودیت‌ها برای امکانات و خدمات شهری و نحوه اجرای آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

سامسون در یک اطلاعیه گفت: اولویت ما تامین سلامت و امنیت عموم شهروندان و کارکنان شهرداری است. ما بر روی تامین خدمات ضروری که شهروندان کلگری به آن‌ها نیاز دارند تمرکز خواهیم کرد.

مراکز شهرداری در این مدت باز خواهند ماند. با اینحال آقای سامسون از کارکنان شهرداری خواسته تا از روز جمعه 13 مارس در صورتی که قادر به انجام وظایف خود از خانه باشند به دفتر کار نیایند.

علاوه بر این اطلاعیه به شهروندان کلگری گفته که انجام هرگونه اقدام احتیاطی و پیشگیرانه توسط آن‌ها، هرچند کوچک، می‌تواند کمک فراوانی به جلوگیری از انتشار کروناویروس کند.

ناهید ننشی شهردار کلگری در اینباره گفت: ما تاکنون هیچ موردی از انتقال بیماری بین شهروندان خود نداشته‌ایم، به این ترتیب انتقال آن در میان ساکنین کلگری صفر بوده است. با اینحال برخی اهالی کلگری که سفرهایی به خارج از شهر و کشور داشته‌اند به ویروس مبتلا شده‌اند. در حال حاضر مهمترین اقدام این است که با وضع محدودیت‌ها و انجام اقدامات اساسی خطر ابتلای شهروندان خود را همچنان پایین نگاه داریم.

تاکنون 15 مورد از ابتلا به کروناویروس در شهر کلگری تایید شده‌اند. در میان مبتلایان یک کودک دو ساله نیز حضور دارد. روز پنجشنبه مسئولان استانی اعلام کردند که برگزاری گردهمایی‌ها با بیش از 250 شرکت‌کننده ممنوع است.

علاوه بر این توصیه شده تا هیچ نوع رویدادی که در آن سالمندان، افراد دارای نقص سیستم ایمنی و کسانی که به تازگی به کشورهای خارجی دیگر سفر داشته‌اند شرکت دارند، برگزار نشود.

منبع: Daily Hive