Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

انبارهای آمازون در حال خالی شدن هستند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اخیرا یک اطلاعیه از طرف شرکت آمازون منتشر شده که به افزایش تعداد سفارش‌های اینترنتی و فعالیت منظم و دائم کارکنان شرکت می‌پردازد. این شرکت در تلاش است تا بتواند نیازهای اساسی خریداران را تامین کرده و قفسه‌های خالی انبارهای خود را پر کند.

علاوه بر این شرکت آمازون به شیوع ویروس COVID-19 و نقشی که برای بهبود شرایط زندگی روزمره شهروندان در سرتاسر دنیا ایفا می‌کند اشاره کرده است.

شرکت آمازون به منظور مقابله با تاثیرات منفی ناشی از بیماری کرونا و حمایت از کسب و کارها، شهروندان و کارمندان خود یک راهکار جدید را به کار گرفته که می‌تواند به طور مداوم با قوانین سختگیرانه دولت‌ها و مسئولان بهداشتی در سرتاسر دنیا تطبیق پیدا کند.

اصلی‌ترین خدمت شرکت آمازون در این روزها بخش خرید آنلاین آن است. فروشندگان خرد و فروشندگانی که دارای مجوز هستند محصولات خود را در سایت آمازون لیست می‌کنند، به فروش می‌رسانند و به روش‌های گوناگون به دست مشتریان می‌رسانند.

یکی از بزرگترین چالش‌هایی که آمازون با آن روبر بوده تامین محصولات ضروری و پرفروش در انبارها است. در اطلاعیه منتشر شده گفته شده که شرایط ارسال محصولات نیز به دلیل افزایش میزان خریدهای اینترنتی شهروندان دچار مشکل شده است. در این اطلاعیه آمده: ما به طور منظم با شرکای فروشنده خود در حال همکاری هستیم تا این مطمئن شویم موجودی تمام محصولات تامین می‌شود و با تهیه ظرفیت اضافی امکان ثبت تمامی سفارش‌ها برای مشتریان وجود دارد.

تامین محصولاتی همچون ضدعفونی‌کننده دست، دستمال توالت و محصولات تمیز کننده و افزایش موجودی آن‌ها در وبسایت تقریبا غیرممکن شده است.

علاوه بر این شرکت آمازون گزینه unattended delivery را نیز برای سفارش‌های ثبت شده افزوده است. به این ترتیب خریدار مطمئن خواهد بود که در زمان تحویل گرفتن مرسوله هیچ برخورد چهره به چهره‌‌ای با مسئول ارسال نخواهد داشت. آمازون به منظور مقابله با افزایش قیمت محصولات نیز به خریداران تضمین داده تا تمام تلاش خود بکند و اجازه ندهد فروشندگان محصولات خود را با قیمت‌های ناعادلانه‌ به فروش برسانند.

شرکت آمازون در اینباره گفت: ما در تلاش هستیم تا مطمئن شویم در دوران شیوع بیماری هیچگونه افزایش قیمت ساختگی بر روی محصولات ضروری شهروندان اعمال نشود.

علاوه بر این مسئولان شرکت به منظور حمایت از کارکنان خود اعلام کرده‌اند که در صورت مشاهده علائم COVID-19 در هرکدام از نیروهای کار یا دلیل دیگری که آن‌ها را مجبور به قرنطینه خانگی کند تا دو هفته مرخصی با حقوق برایشان در نظر خواهند گرفت.

منبع: Daily Hive