Tuesday, April 16, 2024
0.4 C
Calgary

ساخت بیمارستان شناور توسط نیروی دریایی آمریکا برای کمک به بیماران مبتلا به کرونا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

فرماندار نیویوک Andrew Cuomo با انتشار پستی در وب سایت رسمی فرمانداری این شهر، خبر از ساخت یک بیمارستان شناور توسط نیروی دریایی ایلات متحده برای افزایش مراقبت های بهداشتی در نیوریورک و کمک به بیماران مبتلا به کرونا داد.

بر اساس پیش بینی ها، این بیمارستان در ماه آوریل آماده راه اندازی می شود و دارای 1000 تخت خواب و 12 اتاق عمل کاملا مجهز است و ظرفیت های پزشکی نیویورک در برابر ویروس کرونا را به حد قابل توجهی افزایش می دهد.

فرماندار Cuomo همچنین خبر ابلاغ دستور به کلیه صاحبین مشاغل برای الزام دورکاری کارمندان از جمعه، 20 مارس را نیز داده است. بر این اساس شرکت ها و کسب و کارهای مختلف موظف اند تا حضور کارکنان خود را در مخل کار تا 50 درصد کاهش دهند. البته این دستور برای مشاغلی همچون داروخانه ها، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی، تولید کنندگان مواد غذایی و حمل و نقل صدق نمی کند.

فرماندار نیویورک در این پست می گوید که: اولویت شماره یک من، محافظت از سلامت عموم است و هرچند که امکانات ما زیاد و تکمیل است اما با این حال تمامی اقدامات لازم را برای رسیدن به هدفمان برای مقابله با ویروس کرونا را انجام خواهیم داد.

در همین پست، فرماندار نیویورک ابتلای 1008 مورد جدید به کرونا در این ایالت را تایید کرد که به این ترتیب تعداد کسانی که در نیویورک به این بیماری مبتلا شده اند به 2832 نفر می رسد.

منبع: dailyhive