Friday, April 19, 2024
4 C
Calgary

یکی از دندان پزشکان مترو ونکوور که در کنفرانس Pacific 2020 شرکت کرده بود، در اثر کرونا در گذشت

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یکی از دندانپزشکان مترو ونکوور که در کنفرانس دندانپزشکی 2020 Pacific شرکت کرده بود در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

به گفته یکی از نزدیکان دکتر Denis Vìncent وی دهه 60 زندگی خود به سر می برد و ساکن شمال ونکوور بود. او سبک زندگی سالمی داشت و بیماری و مشکل پزشکی نداشت.

پس از این اتفاق، از تمامی پزشکانی که در این کنفرانس شرکت کرده بودند خواسته شد تا بلافاصله آزمایش داده و خود را قرنطینه کنند.

این کنفرانس از 5 تا 7 مارس برگزار شده است.

در تاریخ 12 مارس نیز سازمان بهداشت منطقه ساحلی ونکوور نیز تایید کرد که نتیجه آزمایشات کرونا یکی از شرکت کنندگان در این کنفرانس، مثبت اعلام شده است.

3 نفر دیگر هم به تازگی در بریتیش کلمبیا جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.

دکتر Chris Hacker، ریاست دانشکده دندانپزشکی بریتیش کلمبیا در اینباره در بیانیه ای که در 22 مارس منتشر کرده گفت: ظاهرا ویروس کرونا در بین جامعه دندانپزشکان رخنه کرده است و همینطور آمار مبتلایان به این بیماری از بین جامعه دندانپزشکس بیشتر می شود. هر چند که به جز مورد اخیر، چند مرگی که به تازگی اتفاق افتاده مربوط به دندانپزشکان و کنفرانسی که برگزار شد؛ نبوده است.

این در حالیست که هفته گذشته دکتر Bonnie Henry که سمت وزارت بهداشت استان بریتیش کلمبیا را عهده دار است اعلام کرد که تعداد زیادی از مبتلایان جدید، در کنفرانس دندانپزشکی Pacific 2020 حضور داشته و از تمامی اعضای دانشکده جراحی و دندانپزشکی موسوم به CDSBC آزمایشات لازم به عمل آورده شده و آن ها بلافاصله قرنطینه شده اند.

منبع: dailyhive