Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

مقامات بهداشتی بریتیش کلمبیا می گویند که وضعیت شیوع کرونا در این استان همانند ایتالیا نیست

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

رئیس اداره بهداشت بریتیش کلمبیا دکتر Bonnie Henry درباره افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این استان و نگرانی های موجود درباره آن و البته تشبیه کردن وضعیت آن به ایتالیا گفت که او معتقد است که شرایط تحت کنترل است و شباهتی بین ایتالیا و بریتیش کلمبیا وجود ندارد.

این اظهارات Henry در حالی بیان شد که 145 مورد جدید از ابتلا به کرونا در بریتیش کلمبیا اعلام شده است. با این آمار، تعدا مبتلایان این استان تا امروز ۲۵ مارچ به 617 نفر می رسد که از میان آن ها، 59 نفر بستری هستند و 13 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

همچنین Bonnie Henry درباره وضعیت ایتالیا اظهار نگرانی کرد و گفت: ما از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی و در ارتباط با پزشکان ایتالیایی، وضعیت این کشور را رصد می کنیم. ما درباره شباهت الگو روند ابتلا به کرونا در ایتالیا و بریتیش کلمبیا بررسی های لازم را انجام خواهیم داد ولی در عین حال اعتقاد ندارم که ما مثل ایتالیا هستیم.

البته این استان تا به حال هیچ برنامه ای برای قرنطینه ارائه نداده است اما Henry می گوید که در مقاطع مختلفی از زمان شیوع این بیماری آن ها اقدامات مختلفی را نسبت به ایتالیا به کار بسته اند.

او می گوید که: به طور مثال، استراتژی آزمایش کردن مردم مختلف به ما کمک کرد تا حدود زیادی آن چه که در حال اتفاق افتادن است را بهتر درک کنیم.

همچنین من فکر می کنم که همسایه ما آمریکا و همینطور ایتالیا در همین زمان مشابه با انجام ندادن آزمایش درباره این بیماری، در اندیشه ای متفاوت از ما بوده اند.

ما اینجا در بریتیش کلمبیا مدت زمان بسیاری است که با کرونا آشنا شده ایم و درک خوبی از آن و راه های مقابله با آن و پیشگیری از ابتلا به این بیماری را داریم و تا به حال 30 هزار آزمایش درباره آن انجام داده ایم.

همینطور افرادی که به خارج از مرزهای کانادا سفر کرده بوده اند، ناقلین این بیماری هستند و ما آن ها را کاملا تحت مراقبت های ویژه گذاشته ایم. همه این افراد بلا استثنا، قرنطینه خانگی 14 روزه را پشت سر گذاشته اند و علاوه بر بررسی وضعیت آن ها،

تمامی کسانی که در ارتباط نزدیک با این افراد بوده اند را نیز مورد آزمایش قرار داده ایم تا جلوی شیوع این ویروس را بگیریم.

حال ما می توانیم موارد مختلف و احتمالی از مورد آزمایش قرار دهیم و به ریشه شیوع و مدل آن دسترسی پیدا کنیم.

امروز در ساعت 3 بعد از ظهر، Henry و وزیر بهداشت Adrian Dix، برای شفاف سازی اذهان عمومی درباره وضعیت بهداشت بریتیش کلمبیا جلسه ای علنی برگزار خواهند کرد.