Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

تا اطلاع ثانوی بازدید حضوری از املاک و مستغلات در نقاط مختلف کانادا ممنوع اعلام شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هیئت املاک و مستغلات REBGV با انتشار اعلامیه ای از نمایندگان خود خواسته است تا برای جلوگیری از اجتماع افراد مختلف، کاهش تعاملات اجتماعی و همچنین الزام بر قرنطینه خانگی شهروندان تا اطلاع ثانوی، برگزاری جلسات بازدید از املاک را متوقف نمایند.

اشلی اسمیت رئیس انجمن REBVG در بیانیه ای گفته است که: ما هم به نوبه خود می خواهیم تا به سهم خودمان به کنترل ویروس کرونا کمک کنیم و در زمینه ارائه خدماتمان در زمینه املاک و مستغلات، مسئولانه عمل نماییم.

شنیده ایم که برخی از افراد از این که چرا در این برهه خدمات مطلوبی ارائه نمی شود، ناراضی هستند اما ما با توجه به شرایط بحرانی بهداشتی فعلی که با آن روبرو هستیم، عمل می کنیم.

ما فعلا قانون بازدید حضوری از املاک را حذف کرده ایم و به جای آن به مشاورین املاک توصیه می کنیم که از رویکردهای جایگزینی همچون نمایش مجازی و یا سایر روش های مبتنی بر فناوری استفاده نمایند.

البته رویکردهای مشابهی از هئیت املاک و مستغلات منطقه تورنتو TRREB و همچنین در انتاریو OREA نیز ارائه شده است.

در این میان اما هیئت املاک و مستغلات آلبرتا AREA پا را یک قدم فراتر گذاشته و تمام مشاورینی که تحت نظر آن فعالیت می کنند را از برگزاری جلسات بازدید در خانه های خالی و به اصطلاح آزاد کاملا منع کرده است.

رئیس هئیت املاک و مستغلات آلبرتا کریستی کروگر در اینباره می گوید: مشکلات ناشی از این بیماری و مسائل بهداشتی، تمام مردم آلبرتا را وادار به ایجاد تغییراتی اساسی کرده است. از آن جایی هم که خانه های آزاد مکان هایی عمومی محسوب می شوند و حضور افراد در آن غیر قابل پیش بینی است، قوانین سختگیرانه ای درباره آن ها وضع نموده ایم.

بریتیش کلمبیا هم به صاحبان املاک و مستغلات دستور داده که مگر به خاطر شرایط اضطراری اجازه بازدید ندارند.

در ونکوور 14 هزار ، در تورنتو 56 هزار و در سراسر آلبرتا نزدیک به 10 هزار و 500 نماینده املاک و مستغلات فعالیت می کنند.

منبع: dailyhive