Thursday, April 18, 2024
-2.2 C
Calgary

تولید مواد ضدعفونی کننده در شرکت‌های محلی کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت Burwood Distillery که در Highland Park واقع شده از جمله تولیدکنندگان منطقه کلگری محسوب می‌شود که در همان هفته‌های نخست شیوع COVID-19 موفق به ساخت و توزیع مواد ضدعفونی کننده دست شد.

از آن زمان تاکنون آن‌ها همزمان با تولید محصولات ضدعفونی کننده مبالغی کمک‌ مالی نیز با هدف حمایت، به تشکل‌های مختلف پرداخت کرده‌اند.

جوردن رامی مدیرعامل و سهام‌دار شرکت Burwood که دارای مدرک PHD میکروبیولوژی نیز هست در مصاحبه تلفنی با دیلی‌هایو گفت: هزار بطری نخست تولید شده توسط ما به صورت رایگان توزیع شد. پس از آن با ایجاد یک فرم آنلاین در گوگل بستری فراهم کردیم تا کسانی که قصد دارند کمک مالی کنند از آن طریق اقدام نمایند. از زمانی که فعالیت رستوران ما متوقف شده 1 دلار از فروش هر محصول به سامانه Mealshare پرداخت می‌شود.

شرکت Burwood همکاری نزدیکی با اداره بهداشت کانادا، Alberta Liquor، کمیسیون Gaming and Cannabis و دیگر تولیدکنندگان محلی دارد تا اطمینان پیدا کند محصولات تولید شده دارای استانداردهای لازم و بسته‌بندی مناسب برای فروش عمومی هستند.

رامی می‌گوید که اکثر درآمد حاصل از فروش این محصولات مجددا برای تامین هزینه‌های تولید هزینه می‌شوند. این هزینه‌ها شامل خرید مواد اولیه، پرداخت دستمزد نیروی کار و هزینه فرایند تولید می‌باشد.

این شرکت تنها می‌تواند نیاز عمومی در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده را تامین کند زیرا محصولات موردنیاز بیمارستان‌ها باید بتواند استانداردهای مشخص شده را کسب کنند و با استفاده از تجهیزات مورد استفاده در فرایند تقطیر امکان آن نیست.

به دلیل افزایش نیاز به مواد ضدعفونی کننده هم‌اکنون تولیدکنندگان معتبر در این حوزه که مجوزها و استانداردهای کافی را دارند بر روی تامین نیازهای بهداشتی ‎ بیمارستان‌ها و کادر درمانی تمرکز کرده‌اند. به همین دلیل کسب‌وکارهای محلی در منطقه کلگری با ورود به این حوزه با تولید ضدعفونی‌کننده‌های مناسب نیاز عمومی به این محصولات را رفع کرده‌اند.

محصولات شرکت Burwood تاکنون توسط INN Form The Cold، RCMP، شهرداری کلگری، مسئولان شهر Okotoks، Calgary Dream Centre، مجموعه ATCO و بسیاری دیگر خریداری و مصرف شده است.

آقای رامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به لزوم استفاده شهروندان از تولیدات محلی در زمان شیوع کروناویروس تاکید کرد.

او در اینباره گفت: ما از شهروندان می‌خواهیم تا جای ممکن از کسب‌وکارهای محلی حمایت کنند تا آن‌ها بتوانند در این دوران سخت فعالیت خود را ادامه دهند. محصولات موردنیاز را می‌توانید از فروشگاه‌ها تهیه کرده یا پس از سفارش در درب منزل خود تحویل بگیرید. انجمن Alberta Small Brewers با انتشار یک راهنمای کاربردی توضیحاتی درباره نحوه ارسال صحیح آبجو و مشروبات الکلی داده است. شما می‌توانید به صورت آنلاین محصولات شرکت‌های گوناگون تولیدکننده مشروبات الکلی را سفارش داده و بدون برقراری هرگونه تماس با دیگر افراد آن‌ها را درب منزل خود تحویل بگیرید.

البته نباید فراموش کرد که مسئول ارسال همچنان کارت شناسایی شما را پیش از تحویل سفارش چک خواهد کرد.

منبع: Daily Hive