Wednesday, April 24, 2024
2.9 C
Calgary

بازگشایی مجدد و محدود برخی از مراکز مراقبت از کودکان در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اداره خدمات کودکان آلبرتا اعلام کرد که برخی از مراکز مراقبت از کودکان را به خاطر والدینی که در مشاغلی همچون مراکز بهداشتی و درمانی، پایگاه های پلیس و یا آتش نشانی ها مشغول هستند را به صورت محدود با ظرفیت نگهداری برای 15 هزار کودک، مجددا بازگشایی خواهد کرد.

رئیس اداره خدمات کودکان آلبرتا، ربکا شولز در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد: تمامی شهروندان آلبرتا قدردان کسانی هستند که در مشاغل بهداشتی فعالیت می کنند که با ویروس کرونا مبارزه می کنند و به آن ها اعتماد دارند. به همین خاطر می خواهیم برخی از مراکز نگهداری از کودکان را برای رفاه حال آن ها مجددا بازگشایی نماییم.

تمرکز ما بر روی مراکزی است که به مراکز بهداشتی و درمانی نزدیک هستند و آن ها را با بالاترین حد ایمنی مجهز نماییم. همچنین در هر مرکز 30 نفر مجاز به فعالیت هستند.

مدیر اجرایی Kids U در اینباره می گوید: ما آماده کمک و خدمات رسانی هستیم و والدین می توانند با خیال راحت فرزندان خود را به ما بسپارند.

دولت آلبرتا از شهروندان واحد شرایط خود خواسته تا به صورت رسمی برای استفاده از این مزیت بهره ببرند و از فضاهای لازم برای بهره وری بیشتر برای مبارزه با کرونا استفاده کنند.

منبع: dailyhive