Friday, April 19, 2024
-3.7 C
Calgary

برگزاری 9 مهمانی در ویکتوریا علی الرغم تمام توصیه های ایمنی درباره کرونا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در حالی که قوانین سفت و سختی از جمله قرنطینه خانگی و دوری از اجتماعات برای جلوگیری از شیوع بیش از پیش کروناویروس وضع شده است و حتی جریمه های مختلفی هم برای خاطیان در نظر گرفته شده اما با این حال، رئیس پلیس ویکتوریا Del Manak می گوید که در آخر همین هفته ای که گذشت؛ گزارش برپایی 9 مهمانی در این شهر به پلیس داده شده است.

او ضمن این که از مردم خواست تا از تجمع ها دوری کرده و در خانه های خود بمانند، توصیه کرد که حتما تمامی شهروندان از دستورات ایمنی و بهداشتی وضع شده توسط ایالت بریتیش کلمبیا پیروی نمایند.

Manak درباره شکایات و گزارشاتی که در این زمینه از طرف مردم به اداره پلیس ویکتوریا داده می شود گفت: کسانی که در این گونه اجتماعات شرکت می کنند نه تنها جان خود را به خطر می اندازند بلکه در برابر تمامی پرسنل بهداشت و درمان و کسانی که در خط مقدم مبارزه و پیشگیری با کرونا هستند نیز پاسخگو هستند.

وی همچنین افزود که تمامی نیروهای پلیسی که در این اماکن حاضر شدند درباره خطرات پیش رو به تمامی افراد حاضر در محل توضیحات لازم را داده اند و کاملا خطرات ناشی از نقض دستورالعمل های ایمنی و بهداشتی که دکتر بانی هنری درباره انجام آن ها توضیحات کامل را داده، را برای آن ها روشن ساخته اند. به گفته Mannak، مردم خود بهترین محافظان برای جلوگیری از پیشروی این بیماری هستند.

این اظهارات در حالی پس از گذراندن یک هفته شلوغ بیان شده اند که به گفته رئیس هیئت مدیره ونکوور پارک آن ها بارها مجبور به تذکر این شده اند که باید فاصله بین افراد زیاد باشد. مقامات این پارک می گویند که در روزهای شنبه و یکشنبه مجبور شدند تا 300 بار به افراد و گروه های مختلف درباره رعایت نکات ایمنی و بهداشتی تذکر و هشدار دهند.

رئیس پلیس ویکتوریا در انتها گفت: خواهش می کنم که به چیزهایی بهتر و مهم تر فکر کنید. به افسران ما که مجبورند در تماس و ارتباط با دیگران قرار بگیرند، به مامورین پخش مواد غذایی، به مامورین بهداشت، پرستاران، پزشکان و تمام کسانی که در این روزها باید خدماتشان را برای حفظ سلامت شما و جامعه ارائه نمایند و نمی توانند خود را در خانه قرنطینه کنند و باید خود را در معرض خطر قرار دهند، فکر کنید. لطفا در خانه بمانید.

منبع: dailyhive