Friday, April 19, 2024
3.8 C
Calgary

ابتلای دو کارمند خطوط اتوبوسرانی TransLink بریتیش کلمبیا به کروناویروس

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

روز گذشته TransLink تایید کرد که نتیجه آزمایش کروناویروس دو کارمند آن‌ها که در شرکت تابعه Coast Mountain (CMBC) فعالیت می‌کردند، مثبت اعلام شده است.

در اطلاعیه‌ای که مسئولان شرکت منتشر کرده‌اند آمده یکی از کارمندان در خارج از مرکز حمل‌ونقل برنابی مشغول به کار بوده و کارمند دیگر نیز در مرکز حمل‌ونقل Port Coquitlam فعالیت می‌کرده است.

در حال حاضر فضای کاری کارمندان برنابی در اقدامی احتیاطی کاملا تمیز و ضدعفونی شده است.

مسئولان بهداشتی استان اعلام کرده‌اند پیش از این درباره فعالیت شغلی بیمار Port Coquitlam اطلاعی نداشتند اما بر اساس اطلاعیه شرکت TransLink آزمایش کروناویروس راننده آن‌ها در CMBC مثبت بوده است.

در اقدامی پیشگیرانه تمامی محل‌های فعالیت این راننده کاملا ضدعفونی و پاکسازی شده است.

در اطلاعیه منتشر شده آمده: ما از دو کارمند خود کاملا حمایت می‌کنیم و امیدواریم هرچه سریع‌تر بهبود پیدا کنند. استان بریتیش‌کلمبیا قوانین سختگیرانه‌ای در زمینه حفظ حریم خصوصی شهروندان دارد و افشای اطلاعات شخصی بیشتر درباره این دو کارمند به تصمیم مسئولان بهداشتی استان بستگی خواهد داشت.

شرکت TransLink برای محافظت از کارمندان و مسافران خود یکسری اقدامات را اجرا کرده تا مطمئن شود فاصله فیزیکی مسافران در اتوبوس‌ها حفظ می‌شود. از جمله این موارد می‌توان به ورود و خروج مسافران از درب عقب  اتوبوس و حمل‌ونقل رایگان با هدف جلوگیری از تماس افراد در هنگام پرداخت کرایه اشاره کرد. علاوه بر این ظرفیت حمل مسافر در اتوبوس‌ها نیز با برداشته شدن 50 درصد از صندلی‌های کاهش یافته و امکان ایستادن در محیط اتوبوس‌ها وجود ندارد.

همچنین برچسب‌هایی بر روی کف ایستگاه‌های اتوبوس اصلی نصب شده تا به مسافران فاصله فیزیکی دو متری گوشزد کند. شرکت CMBC نیز روند نصب موانع محافظ برای رانندگان اتوبوس را سرعت بخشیده و تصمیم دارد اتوبوس‌های بیشتری را به آن‌ها مجهز کند. در گذشته این موانع از رانندگان در برابر حمله فیزیکی احتمالی مسافران محافظت می‌کردند.

از اوایل ماه مارس تعداد دفعات ضدعفونی و پاکسازی اتوبوس‌ها و ایستگاه‌ها افزایش یافته و اقدامات سختگیرانه‌تری اجرا می‌شوند.

در سه هفته اخیر و با افزایش نگرانی‌ها درباره شیوع COVID-19 حمل‌ونقل مسافران با سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی به شدت کاهش یافته است.

تاکنون 1،066 مورد مثبت ابتلا به COVID-19 در بریتیش‌کلمبیا شناسایی شده که 497 نفر آن‌ها در منطقه Vancouver Coastal Health و 367 نفر نیز در Fraser Health Authority حضور دارند.

در حال حاضر 142 نفر از شهروندان مبتلا به کروناویروس استان در بیمارستان بستری هستند که حال 67 نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است. متاسفانه 25 نفر نیز در بریتیش‌کلمبیا بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: Daily Hive