Wednesday, April 24, 2024
17.4 C
Calgary

9 مرکز نگهداری از سالمندان در آلبرتا درگیر شیوع ویروس کرونا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مقامات بهداشتی آلبرتا مرگ 74 نفر دیگر را بر اثر ابتلا به کروناویروس را در مراکز نگهداری از سالمندان را به همراه مرگ 1 نفر دیگر در مرکز Mckenzie Town تایید کردند.

ریاست ارشد سازمان پزشکی آلبرتا دکتر دینا هینشاو اعلام کرد که فرد متوفی در مرکز نگهداری از سالمندان Mckenzie Town، در دهه 90 سالگی زندگی خود به سر می برده است. همچنین، تعداد افراد مبتلا با کرونا در این مرکز از 41 به 65 نفر رسیده است. همانطور كه قبل تر در پيكوبينو خوانده بوديد، كمي پيش تر اين ويروس در اين مركز سالمندان، چند نفر ديگر را مبتلا كرده و جان يكى از سالمندان را نيز گرفته بود.

همچنین مرکز Manjor du Lac در مک لنان، خبر از ابتلا 2 نفر در این مرکز و مرگ یک مرد را که در دهه 80 زندگی خود به سر می برد داد.

تاکنون موارد جدید ابتلا در مراکزی همچون Carewest Glenmore Park، Shepherd’s Care Kensingyon و Father Lacombe Care Center گزارش نشده است.

دکتر هینشاو اعلام کرد که نه مرکز درمانی درحال تجربه کردن ابتلا هستند و در کنار مراکزی همچون AgreCare Seton، Cedars Villa Calgary و Carewest Sarcee قرار گرفته اند.

دکتر هینشاو تاکید کرد که سه اعلامیه اخیر در مورد شیوع، جنبه احتیاطی و پیشگیری دارند. این در پی شناسایی موارد تائید شده ابتلا در میان کارکنان دو یا چند مرکز درمانی است که همچون مرکز مکنزی تون، شیوع را تجربه کرده اند. این به معنای آن نیست که همچنان هیچ نمونه تائید شده ای در این مجموعه های اعلامی اخیر، وجود داشته است.

وی پروتکل ها و ابزارهای بررسی و اندازه گیری جدیدی را برای جلوگیری از شیوع ویروس در مراکز درمانی درگیر و در حال کار در این حوزه، اعلام کرد.

هینشاو در کنفرانس زنده خبری خود گفت:” در چند روز اخیر مشخص شد که باید بیش از پیش روی مقررات مربوط به مراقبت از اجتماعات کار کنیم.

به این علت من امروز استانداردهای جدیدی را وضع می کنم که تمامی اپراتورها، کارمندان و پرستاران این مراکز ملزم به پیروی از آن ها در برابر موارد مشکوک یا تایید شده از ابتلا به کرونا هستند.”

این قوانین بر اساس قانون کاملا قابل اجرا بوده و پرسنل این مراکز باید به محض مواجهه با مورد مشکوک یا تایید شده، یا دو یا چند مورد از علائم ابتلا، مراتب را به اطلاع بهداشت عمومی برسانند.

همچنین لازم است که کارمندانی که در چندین مرکز کار می کنند و مورد مشکوک و یا تایید شده ابتلا به کرونا در مرکز داشته اند، این موضوع را به سرپرست خود اطلاع دهند.

منبع: dailyhive