Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

آموزش رایگان و آنلاین تعمیرات منزل

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

قرنطینه باعث شده تا تمام روز را در خانه سپری کنیم. به همین دلیل نواقص طراحی منزل بیش از هر زمان دیگری پدیدار می‌شوند.

یکی از استارتاپ‌های کلگری به نام FixIt Service Pros تصمیم گرفته با ایجاد سامانه‌ای آنلاین به این دسته از شهروندان کمک کند. این گروه که دانش و تجربه کافی در رابطه با تعمیرات منزل را دارند با تهیه یک منبع آموزشی رایگان به نام Toolkit راهنمایی‌های لازم را در این روزهای سخت به شهروندان کلگری ارائه می‌دهند.

با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود تا پروژه‌های DIY و عملیات بهسازی منزل را با رعایت فاصله فیزیکی انجام دهید و مهارت‌های جدیدی کسب کنید. گردانندگان حرفه‌ای FixIt دوره‌های مشاوره دیجیتال و رایگان را در اختیار تمام مالکان، مستاجران و مدیران املاک که می‌خواهند منزل خود را در دوران قرنطینه تعمیر کنند، قرار می‌دهند.

شما می‌توانید با رزرو جلسه مشاوره خصوصی راهنمایی‌ها و آموزش‌های لازم برای انجام پروژه را دریافت کنید. علاوه بر پاسخ پرسش‌های خود را با پر کردن یک فرم ساده Q&A دریافت خواهید کرد.

امکانات فعلی FixIt شامل موارد زیر است:

  • هم‌اکنون می‌توانید پرسش‌های خود را با استفاده از این فرم مطرح کنید.
  • پاسخ‌ها تا 24 ساعت بعد از طریق ایمیل به شما ارسال خواهند شد.
  • تمامی پرسش و پاسخ‌ها از تاریخ 26 اپریل در وبسایت FixIt منتشر می‌شوند.
  • از تاریخ 26 اپریل جلسات 15 دقیقه‌ای Q&A از طریق اپلیکیشن Zoom در سامانه برگزار می‌گردند. در حال حاضر می‌توانید زمان مورد نظر خود را در اینجا انتخاب و رزرو کنید.

چنانچه این موارد نیاز شما را پاسخ ندادند نگران نباشید چون از اوایل ماه می FixIt بخش جدیدی به سامانه خود اضافه می‌کند تا بتوانید پیمانکاران نزدیک محل سکونت خود را بیابید!

تا آن زمان با مراجعه به سایت fixitservicepros.com پرسش‌های مهم خود را مطرح کرده و با شرکت در جلسات مشاوره تا جای ممکن پروژه‌های خود را پیش ببرید.

همچنین اگر تصاویر مربوط به پروژه‌های خود را با هشتک #FixItChallenge در اینستاگرام و فیسبوک منتشر و دو نفر از دوست خود را تگ کنید (تا پروژه‌های DIY خود را منتشر کنند) شانس برنده شدن یک کارت هدیه Home Depot به ارزش 100 دلار را خواهید داشت.

منبع: Daily Hive