Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

تامین شش ماه غذای حیوانات باغ‌وحش تورنتو با کمک‌های مردمی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مردم تورنتو گل کاشته‌اند. بعد از اینکه هدف ۱۰۰,۰۰۰ دلاری برای کمک به جبران درآمدهای از دست رفته باغ‌وحش تعیین شد، Toronto Zoo اعلام کرد که مردم ۵ برابر آن مبلغ را به این کمپین واریز کرده‌اند.

به لطف این تلاش مردمی، کمپین Zoo Food For Life پول کافی نه برای یک هفته غذای حیوانات، بلکه برای ۶ ماه غذای آنها جمع‌آوری کرده و این در حالی ست که فقط ۹ روز از شروع کمپین می‌گذرد.

شاید شما هم ندانید که درآمد پارکینگ و بلیت، تقریبا به طور کامل برای تهیه غذای حیوانات خرج می‌شوند و حالا بعد از ۱ ماه تعطیلی باغ وحش، اوضاعی که می‌رفت تا فاجعه‌آمیز شود، به حالت عادی برگشته است. لااقل برای حیوانات.

هنوز مردم در حال کمکند ولی به نظر می‌رسد ۵۰۰,۰۰۰ دلاری که در ۹ روز جمع شده، انتظار برگزارکننده‌ها را برآورده کرده باشد.

مدیرعامل Toronto Zoo آقای دالف دیانگ می‌گوید: «ما واقعا از لطف مردم به باغ‌وحش و حیوانات شگفت‌زده شدیم!»

https://www.instagram.com/p/B_SyawSArJ1/?utm_source=ig_embed

«علاوه بر پرداخت آنلاین به کمپین، مردم راه‌های خلاقانه‌ای هم برای حمایت از ما یافته‌اند. بسیاری از رستوران‌ها و تامین‌کننده‌ها برای ما مواد غذایی فرستاده‌اند.»

«این واقعا یک نمایش بی‌نظیر از علاقه مردم به Toronto Zoo است.»

حالا خیالمان راحت است که در این دورهٔ سخت که درآمد بسیاری از کسب‌و‌کارها به صفر رسیده، لااقل جان حیواناتی که بدون خواست خودشان در باغ‌وحشند، به خطر نمی‌افتد و بعد از پایان اپیدمی می‌توانیم با آنها دیدار تازه کنیم.

هر چند هدف کمپین غذای حیوانات محقق شده ولی مسئولین باغ‌وحش آن را تعطیل نکرده‌اند و امیدوارند که تا آخر مهلت، ۱ میلیون دلار برابر با یک سال غذای حیواناتِ باغ‌وحش، تامین شود.

منبع: Narcity