Thursday, April 25, 2024
7.6 C
Calgary

اعلام برنامه حمایتی Whistler Blackcomb از دارندگان pass

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اعضای مجموعه Whistler Blackcomb که دارای pass هستند و بخاطر تعطیلی این فصل اسکی پس از شیوع کرونا امکان استفاده از امکانات آن را پیدا نکردند در فصل آینده بخشی از اعتبار از دست رفته را دریافت خواهند کرد.

شرکت آمریکایی Vali Resorts که مالک چندین پیست اسکی ازجمله Whistler Blackcomb است اعلام کرده با توسعه برنامه‌ای جامع به نگرانی اسکی‌بازان در اینباره پاسخ خواهد داد.

اطلاعات جامع و دقیق سیستم اعطای اعتبار معرفی شده را می‌توانید در وبسایت WB مشاهده کنید. به این ترتیب اعضا می‌توانند بین 20 تا 80 درصد برای خرید pass سال آینده تخفیف بگیرند که به نوع pass و تعداد دفعات استفاده از آن بستگی دارد.

صاحبان Epic Day Pass، Edge Card و multi-pass برای هر روزی که از خدمات استفاده نکرده‌اند تا حداکثر 80 درصد اعتبار دریافت می‌کنند.

این اعتبار تا روز کارگر (7 سپتامبر 2020) قابل ‌استفاده خواهد بود.

علاوه بر این شرکت Vali Resorts با راه‌اندازی برنامه رایگان Epic Coverage شرایطی را فراهم کرده تا در صورت وقوع اتفاقات پیشبینی نشده همچون شیوع کرونا که موجب تعطیلی پیست شوند، دارندگان pass به هر مقدار که فصل را از دست داده باشند اعتبار دریافت کنند.

این برنامه جایگزین بیمه الزامی پیشین خواهد شد.

Epic Coverage به اسکی‌بازان این امکان را می‌دهد تا در زمان بروز سوانح و جراحات، از دست دادن شغل یا دیگر رخدادهای شخصی و همچنین رویدادهای پیشبینی نشده همچون شیوع COVID-19 مبلغی را استرداد کنند.

مسئولان Whistler Blackconb در هفته‌های آتی به طور رسمی و از طریق ایمیل دارندگان pass را درباره جزئیات برنامه‌ها و promotion codes مطلع خواهند کرد.

منبع: Daily Hive