Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

صدور 140 هشدار حفظ فاصله فیزیکی برای شهروندان کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بنا بر اعلام شهرداری کلگری آخرهفته گذشته به دلیل هوای بهاری و مطبوع شهروندان بیشتری در پارک‌های شهر حضور داشتند که همین موضوع سبب شد 140 هشدار به آن‌ها داده شود.

به گزارش پلیس کلگری ۹ مورد جریمه نیز برای شهروندان صادر شده که جزئیات آن به قرار زیر است: سه جریمه 1،200 دلاری به دلیل عدم رعایت فاصله فیزیکی در Lindsay Park و بی‌توجهی به هشدار نیروهای پلیس، سه جریمه 400 دلاری به خاطر استفاده از skatepark و سه جریمه 120 دلاری به دلیل نوشیدن در فضای عمومی.

معاون بخش مدیریت اورژانس کلگری در اینباره گفت: صدور جریمه آخرین اقدام پیشبینی شده که است. ما از شهروندان کلگری می‌خواهیم جدی بودن شرایط را درک کرده و به دستورات داده شده برای حفظ فاصله فیزیکی توجه کنند. عمل کردن یا نکردن هر فرد به وظایفش برای جلوگیری از شیوع COVID-19 کاملا به خود او بستگی دارد.

هشدارها و جریمه‌ها پس از انجام 362 گشت توسط ماموران Calgary Community Standards صادر شده‌اند. آن‌ها در همکاری با ماموران پارک‌های شهرداری کلگری وظیفه آموزش شهروندان را بر عهده دارند تا بتوان به صورت مسئولانه از هوای بهاری استفاده کرد.

از روز جمعه سامانه 311 نیز 1،515 تماس در رابطه با کروناویروس دریافت کرده که 338 مورد آن‌ها به نگرانی‌ شهروندان درباره رعایت نشدن فاصله فیزیکی مربوط بوده‌اند. در نهایت به 164 مورد رسیدگی شد که جزئیات آن‌ها به قرار زیر است: 58 مورد به دلیل نگرانی درباره عدم رعایت فاصله فیزیکی در فضاهای عمومی، 34 مورد به عدم رعایت فاصله فیزیکی در فضاهای خصوصی، 38 مورد به عدم رعایت فاصله فیزیکی در playground و 34 مورد نیز به گردهمایی‌های کمتر از 14 نفر بدون رعایت فاصله فیزیکی.

Business License نیز 40 تماس در رابطه با نگرانی شهروندان نسبت به رعایت نشدن فاصله فیزیکی دریافت کرده که در نتیجه آن‌ها دو محیط کار هشدار دریافت کردند.

چنانچه شما نیز با موارد نگران‌کننده مشابه مواجه شدید می‌توانید با شماره 311 تماس گرفته یا درخواست رسیدگی خود را در وبسایت شهرداری کلگری ثبت کنید.

منبع: Daily Hive