Tuesday, April 23, 2024
17.1 C
Calgary

تام کروز و ناسا در فضا یک فیلم سینمایی خواهند ساخت

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تام کروز، بازیگر مطرح سینما، قرار است در فیلمی جدید بازی کند که در فضای خارج از جوّ زمین فیلم‌برداری می‌شود. ناسا و اسپیس‌ایکس در این پروژه همکاری خواهند کرد.

بعد از پریدن از بلندترین ساختمان دنیا، هدایت هلی‌کوپتر، پریدن از هلی‌کوپتر، و پرواز با چسبیدن به بیرون بدنه یک هواپیمای نظامی، این بار تام کروز واقعا یک ماموریت غیرممکن را در سر دارد: ساختن فیلمی در بیرون از جو زمین.

آقای جیم برایدستین، مدیر ناسا با نگارش توییتی دیروز این خبر را تایید کرد و گفت که سازمانش از همکاری با این بازیگر هالیوودی در پروژه جدید، بسیار خوشحال است:

ناسا خوشحال است که برای ساخت فیلمی در ایستگاه فضایی بین‌المللی با تام کروز همکاری می‌کند! ما برای ترغیب نسل جوان مهندسین و دانشمندان و تحقق برنامه‌های ناسا به توجه رسانه‌های عمومی نیاز داریم.

طبق این توییت، تام کروز شخصا به ایستگاه فضایی می‌رود و شاید آقای ایلان ماسک، کارآفرین و مخترعی که کمپانی اسپیس‌اکس را در زمینه سفرهای فضایی اداره می‌کند نیز در این بین نقشی داشته باشد.

ماسک در توییتی این پروژه را جالب توصیف کرده و ما می‌دانیم که اسپیس‌اکس یکی از پیمانکارهای موشکی ناسا است که مدام تجهیزات و آذوقه به ایستگاه بین‌المللی می‌فرستد.

قرار است در قالب ماموریت جدید، اسپیس‌اکس دو فضانورد را با سفینه Dragon به ایستگاه فضایی بفرستد که در صورت انجام، اولین بار در یک دهه اخیر خواهد بود که فضانوردان امریکایی با موشک امریکایی از خاک امریکا به فضا فرستاده می‌شوند.

هنوز جزئیات پروژه سینمایی جدید تام کروز و ناسا اعلام نشده و خود تام کروز هم در این باره حرفی نزده است.

منبع: Daily Hive