Wednesday, April 17, 2024
-0.6 C
Calgary

کمک 27 میلیون دلاری آلبرتا به بخش گردشگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دولت آلبرتا در تلاش است تا از فشار اقتصادی که پس از شیوع COVID-19 بر بخش توریسم استان وارد آمده، بکاهد.

در بیانیه‌ای که توسط دولت استانی منتشر شده آمده که هتل‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات اقامتی مجاز هستند تا کل مبالغ مالیاتی را که از تاریخ 1 مارس جمع‌آوری کرده‌اند برای رفع نیازهای خود هزینه کنند.

این تصمیم تا تاریخ 31 دسامبر اعتبار خواهد داشت و به این ترتیب بین 16 تا 27 میلیون دلار به بخش هتلداری و مهمانداری آلبرتا کمک می‌شود.

تانیا فیر وزیر توسعه اقتصادی، تجارت و گردشگری آلبرتا در اینباره گفت: صنعت توریسم نقش پررنگی در اقتصاد استان بازی می‌کند و زندگی بسیاری از شهروندان به آن وابسته است. ما متعهد هستیم تا در شرایط کنونی از این بخش حمایت کنیم تا در آینده امکان بازسازی و رشد آن وجود داشته باشد.

طبق اطلاعیه منتشر شده 30،000 آلبرتایی در بخش مهمانداری مشغول به کار هستند.

با اینحال مسئولین انتظار دارند بخش خدمات اقامتی آلبرتا از سال 2021 مالیات گردشگری خود را پرداخت کند.

رویس چوین مدیرعامل Travel Alberta در اظهاراتی به تصمیم دولت واکنش نشان داد و گفت: صنعت گردشگری و ارائه‌دهندگان خدمات اقامتی پس از شیوع COVID-19 به شدت آسیب دیده‌اند. این حوزه‌ها نقش بسیار مهمی در جلب مسافر بازی می‌کنند و فعالیت آن‌ها برای بازگشت رونق به صنعت گردشگری استان ضروری است. Travel Alberta قصد دارد با مشارکت فعالین این بخش به بازسازی آن در آینده کمک کند.

هم‌اکنون Travel Alberta و مسئولین استانی در حال همکاری هستند تا یک استراتژی 10 ساله برای بخش گردشگری آلبرتا تهیه و تنظیم کنند. این استراتژی شامل برنامه‌هایی برای بازسازی بخش‌های مختلف صنعت توریسم در دوران پس از کرونا خواهد بود.

منبع: Daily Hive