Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

پارک ملی بنف به صورت محدود بازگشایی می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

درحالی که هنوز بخش‌های وسیعی از آلبرتا به دلیل شیوع بیماری COVID-19 تعطیل هستند شهروندان استان پس از اجرای مرحله 1 استراتژی بازگشایی توانسته‌اند قدری از خانه‌های خود خارج شوند.

حال با بازگشایی پارک‌های ملی بنف دوستداران طبیعت‌ و کوهنوردی نیز می‌توانند در فصل تابستان از زیبایی‌های بی‌نظیر این منطقه استفاده کنند.

طبق اعلام وبسایت Parks Canada این پارک ملی که در نزدیکی کلگری قرار دارد از تاریخ 1 ژوئن به صورت محدود بازگشایی خواهد شد.

به این ترتیب خودروهای موتوری می‌توانند به اکثر جاده‌های فرعی بجز Bow Valley Parkway در شرق Castle junction و Tunnel Mountain Road دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این امکان دسترسی به Banff East Gates نیز وجود دارد و در طول روز برخی از مناطق Banff Townsite و Lake Minnewanka که در کنار Icefields Parkway قرار دارند نیز برای ورود بازدیدکنندگان آزاد است. دسترسی به بسیاری از این نواحی محدود بوده و چادرهای غذاخوری هم بسته هستند اما سرویس‌های بهداشتی باز می‌شوند.

پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در مسیرهای پارک ملی در ساعات روز آزاد است. البته دسترسی به مسیر Johnson Canyon تنها برای کسانی که در داخل جاده اقدام به پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری کنند وجود دارد.

دهکده Lake Louise نیز برای ورود عموم بازگشایی می‌شود اما بازدیدکنندگان باید فاصله فیزیکی را رعایت کنند.

Moraine Road و Sunshine Road نیز همچنان به دلایل فصلی تا تاریخ 21 ژوئن بسته خواهند ماند.

منطقه day-use دریاچه Peyto Lake، تمامی محوطه‌های کمپینگ و تاسیسات مرتبط (تا تاریخ 21 ژوئن)، چشمه‌های آبگرم Banff Upper، موزه پارک بنف، Cave and Basin، مرکز اطلاعات بازدیدکنندگان بنف، مرکز بازدیدکنندگان Lake Louise، Niblock gate، David Thompson gate، Moraine Lake Road و خدمات شاتل Parks Canada که معمولا در Lake Louise و Moraine Lake فعالیت می‌کنند فعلا بازگشایی نخواهند شد.

اطلاعات بیشتر درباره جزئیات بازگشایی پارک ملی بنف را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

منبع: Daily Hive