Friday, April 19, 2024
-1.2 C
Calgary

موزه لوور پاریس از ۶ جولای بازگشایی می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در فاز دوم بازگشایی اقتصاد و جامعهٔ فرانسه، ساختمان‌های یادبود و موزه‌های این کشور از ماه آینده به روی عموم مردم باز خواهند شد.

این نخست‌وزیر فرانسه آقای ادوارد فیلیپ بود که این خبر خوش را اعلام کرد.

موزه Delacroix در حال آماده‌سازی برای بازگشایی از ۲۲ ژوئن است، و موزه Louvre نیز از ۶ جولای اجازه دارد که درهایش را به روی بازدیدکننده‌ها بگشاید.

کارمندان موزه‌ها از ۱۱ مِی مشغول آماده‌سازی این مجموعه‌ها برای بازگشایی بوده‌اند تا هم سلامت مردم در بازدیدها تضمین شود و هم همه چیز تا حد ممکن طبق روال عادی کار کند.

بازدیدکننده‌ها باید از قبل بلیت‌ها را خریداری کنند که این امکان از ۱۵ ژوئن خواهد بود. علایم لازم برای هدایت مردم و اطمینان از فاصله‌گذاری اجتماعی در موزه‌ها نصب شده است . البته که آنها باید در تمام لحظات حضور در موزه‌ها ماسک بهداشتی هم روی صورتشان بگذارند.

شعبه لوور در Lens، پارک و گالری زمان (که ورود به آن رایگان است) نیز از ۳ ژوئن باز می‌شوند.

ژان-لوک مارتینز، رییس و مدیر موزه لوور می‌گوید:

«لوور خوشحال است که بعد از هفته‌ها قرنطینه خبر بازگشایی را اعلام می‌کند تا مردم بتوانند دوباره از گنجینه‌های تاریخی و هنری بازدید نمایند.»

«این دوره بسیار سخت گذشته است اما تعهد و همکاری ما باعث پیروزی بر مشکلات خواهد شد. ما محتوای مربوط به گنجینه‌ها را آنلاین در اختیار مردم گذاشته بودیم ولی حتما موافقید که  حس بی‌نظیر تماشای آنها از نزدیک، هیچ جایگزینی ندارد.»

منبع: Daily Hive