Thursday, April 18, 2024
1.2 C
Calgary

اعلام توقف رسمی فعالیت‌های Rocky Mountaineer برای ۲۰۲۰

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به خاطر شرایط مبهم آینده، به خصوص محدودیت‌های مسافرتی مرتبط با کووید-۱۹ کمپانی Rocky Mountaineer عملیات‌هایش برای کل ۲۰۲۰ را تعلیق کرده است.

این کمپانی می‌گوید: «ما با تاسف کامل خبر تعلیق فعالیت‌مان در باقی‌مانده ۲۰۲۰ را اعلام می‌کنیم، اما امیدواریم که بتوانیم در آینده نزدیک قطارهایمان را دوباره به ریل برگردانیم.»

این کمپانی وضعیت موجود را «غیرعادی» توصیف کرده و می‌گوید که کووید-۱۹ اجرای برنامه‌ها در این شرایط را غیرممکن کرده زیرا عملا امکان عبور از مرز و میزبانی گروه‌های بزرگ وجود ندارد.

«با اینکه علاقه زیادی به ارایه خدمات به میهمانان طبق برنامهٔ اپریل تا اکتبر را داریم، اما پَندمی این کار را غیرممکن کرده است. سلامت و ایمنی میهمانان و کارمندان ما، مهمترین اولویت است و همیشه خواهد بود.»

«میهمانانی که برنامه سفرشان به خاطر این تعلیق لغو شده اعتبار سفر دریافت می‌کنند که تا پایان ۲۰۲۲ قابل استفاده خواهد بود.»

استفاده از این اعتبار بایستی تا ۳۰ نوامبر ۲۰۲۱ به کمپانی اعلام شود و امکان بازپرداخت پول‌ها به صورت نقدی یا اعتبار بانکی نیز وجود ندارد.

این کمپانی وعده داده که قیمت خدماتش در ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ تغییری نمی‌کند و مشابه ۲۰۲۰ خواهد ماند، بنابراین میهمان‌ها هیچ تورمی از این ناحیه حس نخواهند کرد.

«این دوران برای ما ناشناخته است اما امیدواریم وعدهٔ بازگشت فعالیت‌ها به حالت نرمال، باعث قوت قلب میهمان‌ها و مشتریان ما شود.»

منبع: Daily Hive