Monday, March 18, 2024
14.4 C
Calgary

افتتاح هزارتوی ذرت در ادمونتون

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دیگر لازم نیست منتظر تغییر رنگ برگ‌ها باشید تا از هزارتوهای ذرت ادمونتون لذت ببرید. یکی از این لابیرنت‌های جذاب به تازگی افتتاح شده است که همواره پر از رنگ‌های گرم پاییزی است. حتی از همین‌جا هم می‌توانید بوی مخصوص ادویه‌های کدو تنبل را استشمام کنید.

مزرعه خانوادگی Kraay در لاکومب، با فاصله‌ی زمانی یک ساعت و چهل دقیقه در خارج از شهر قرار دارد. جایی که می‌توانید لذت مفرح گم شدن در پیچ و خم یک هزارتوی غول‌پیکر باورنکردنی را تجربه کنید.

اما قبل از هر چیز مطمئن شوید که از نظر بدنی برای مواجهه با این چالش آماده هستید؛ در پیچ و خم این هزارتو، بیش از شش و نیم کیلومتر راهرو وجود دارد که برای پیدا کردن راه خود خروج‌تان مجبورید از تمام آن‌ها بگذرید.

این هزارتوی گیاهی چنان پرپیچ و خم و غول پیکر است که شما باید برای گشتن در آن و حل معمای خروج، حداقل یک ساعت و نیم زمان بگذارید. البته لازم نیست همه‌ی کارها را یک‌باره انجام دهید. این لابیرنت به چندین قسمت مختلف تقسیم شده است بنابراین می‌توانید بین این قسمت‌ها به راحتی استراحت کوتاهی داشته باشید و تجدید قوا کنید.

نقطه‌ی ثقل این لابیرنت عظیم، پل‌های میانی آن هستند. وقتی یکی از آن‌ها را فتح کنید و به بالای آن برسید، علاوه‌بر این‌که می‌توانید با دیدن مسیرهای هزارتو از بالا، راه خروج را حدس بزنید بلکه از منظره‌ی شگفت طراحی این ماز ذرت لذت خواهید برد.

امسال این طراحی از بهترین‌های آلبرتا شده است است، و با پیام #albertacares به نام تاج استان معروف شده است.

مسئولان مزرعه خانوادگی Kraay به مجله‌ی خبری Narcity گفته‌اند: “ما به عنوان یک خانواده، با مزرعه خود می‌خواهیم پیام مهمی را در میان ملت پخش کنیم: پیام مهربانی و خوش‌رفتاری با هم‌دیگر در همه‌ی زمان‌ها، به ویژه در طول پاندمی کرونا.”

https://www.instagram.com/p/B3SQ7rhBxlO/

گردشگران در حین بازدید از لابیرنت، می‌توانند چهل جاذبه‌ی دیدنی را کشف کنند. برخی از این جاذبه‌هایی که بهتر است از دست‌شان ندهید عبارتند از: هزارتوی پنج هکتاری شاد و خندان آفتابگردان‌ها، محوطه‌ی جدید  طوطی‌های سبز و کوچک دم‌دراز، زیپ‌لاین تفریحی و حیوانات دل‌نشین و زیبای مزرعه.

علاوه‌بر این‌ها چیزهای زیاد دیگری هم برای دیدن وجود دارد به‌طوری که می‌توانید تمام بعد از ظهر خود را در این لابیرنت بگذرانید و یکی از بهترین زمان‌های عمر خود را سپری کنید.

بلیط ورودی 15.50 دلار است و می‌توانید به‌صورت آنلاین از این سایت اینترنتی تهیه کنید. مزرعه‌ی ماز ذرت از هم‌‌اکنون تا شنبه 17 اکتبر باز خواهد بود.

مشتاق رفتن به این هزارتوی هیجان انگیز هستید؟

چرا همین الان با دوستان خود برنامه‌ریزی نمی‌کنید تا آخر هفته‌ی بعدی خود را در این هزارتوی جذاب بگذرانید؟

مزرعه خانوادگی Kraay

قیمت: 15.50 دلار

زمان: تا شنبه 17 اکتبر

آدرس: Site 6 Box 9 RR. 1, Lacombe, AB

 

چرا حتما باید این تفریح را تجربه کنید؟

چون به اواخر تابستان نزدیک می‌شویم و حیف است عطر گرم و خوش این روزهای آخر تابستان و اول پاییز را که در پیچ و خم ذرت و گل‌های آفتابگردان می‌پیچد، استنشاق نکنید.

https://www.instagram.com/p/B32Zb7pFitv/

ما به‌شدت توصیه می‌کنیم قبل از شنا یا بازدید از هر مکانی، جدیدترین هشدارها و بروزرسانی‌ها در مورد خطرات احتمالی‌، امنیت‌، کیفیت آب منطقه و بقیه‌ی موارد را بررسی کنید. در انتها لطفا اگر قصد بازدید از یک منطقه‌ی طبیعی را دارید، قبل از هر چیز به محیط زیست احترام بگذارید و از قوانین محلی پیروی کنید.

اگر به دنبال تفریحات تابستانی دیگری هستید مطلب بازگشایی باغ‌وحش ادمونتون از روز دوشنبه را از دست ندهید.

همچنین می‌توانید از ۶ مکان طبیعی زیبا برای شنای تابستانی در آلبرتا دیدن کنید.

 

منبع: narcity