Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

زیباترین دریاچه‌های اطراف ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در روزهای آفتابی تابستان تفریحی بهتر از شنا و خوردن نوشیدنی‌ خنک کنار ساحلی آرام نخواهید یافت.

در این نوشتار با چهارده دریاچه تماشایی که نزدیک ونکوور قرار دارند آشنا خواهیم شد که هرکدام جذابیت‌های خاص خود را دارا هستند.

مترو ونکوور

Rice Lake

این دریاچه دنج در مرز پارک منطقه‌ای Lynn Headwaters سرشار از زیباییست. مناظر حیرت‌انگیز و مسیرهای کوهپیمایی متعدد بسیاری را به سوی Rice Lake می‌کشاند. البته باید یادآوری کرد که امکان شنا در آب‌های دریاچه وجود ندارد.

برای رسیدن به Rice Lake از مرکز ونکوور باید وارد جاده Lillooet شده و حدود 40 دقیقه رانندگی کنید.

Sasamat Lake

Sasamat دریاچه‌ای عالی برای شنا با مناظر جنگلی چشم‌نواز و مسیرهای کوهپیمایی متعدد در اطراف خود است. ساحل زیبای White Pine Beach در تابستان بسیاری از ساکنین ونکوور را برای پیکنیک، شنا و حمام آفتاب به سوی خود می‌کشد.

از مرکز شهر ونکوور تا دریاچه Sasamaty در پارک منطقه‌ای Belcarra حدود 45 دقیقه رانندگی خواهید داشت.

Whyte Lake

این دریاچه کوچک و آرام در تپه‌های مشرف به Horseshoe Bay، بزرگترین پارک West Vancouver، قرار دارد. با حدود یک ساعت پیاده‌روی از کنار جاده به دریاچه خواهید رسید که اطرافش را مسیرهای کوهپیمایی، زمین‌های باتلاقی، تنگه‌ها و جنگلی قدیمی احاطه کرده است. لنگرگاه و گذرگاه چوبی دریاچه نیز زیبایی‌های آن را دوچندان می‌کند.

از مرکز شهر ونکوور باید حدود 30 دقیقه تا دریاچه رانندگی کنید.

Cabin Lake

Cabin یکی از بهترین دریاچه‌های North Shore برای شنا بحساب می‌آید و نقاط متعددی در ساحلش وجود دارد. رسیدن به Cabin Lake از پارکینگ Cypress Mountain با 3.5 کیلومتر پیاده‌روی امکان‌پذیر است.

رانندگی از مرکز شهر ونکوور به دریاچه 45 دقیقه طول خواهد کشید.

Green Timbers Lake

این دریاچه قلب جنگل Green Timbers در Surrey محسوب شده و حضور قزل‌آلای رنگین‌کمان آن را به مقصدی عالی برای ماهیگیران تبدیل کرده است. مسیرهای پیاده‌روی بیشماری نیز در اطراف خواهید یافت. فراموش نکنید شنا در آب‌های دریاچه ممنوع است.

از مرکز شهر ونکوور تا دریاچه 45 دقیقه رانندگی در پیش دارید.

Lower Mainland

Cultus Lake

دریاچه بزرگ Cultus یکی از محبوب‌ترین مقصدها در Lower Mainland با آبی گرم، مناظر جنگلی چشم‌نواز و کوه‌های پوشیده از درخت است. از آنجایی که مسافران بسیاری به منطقه سفر می‌کنند حفظ فاصله فیزیکی و رعایت مسائل بهداشتی برای جلوگیری از انتشار ویروس ضروری خواهد بود.

از مرکز شهر ونکوور تا دریاچه دو ساعت رانندگی خواهید داشت.

Rolley Lake

پارک استانی Rolley Lake منطقه‌ای مسطح و وحشی با درختان مخروطی زیبا است. این پارک اخیرا بر روی علاقه‌مندان بازگشایی شده و امکان کمپینگ، پیکنیک و لذت از زیبایی‌های آن وجود دارد.

حدود یک ساعت و 20 دقیقه رانندگی از مرکز شهر ونکوور و در مسیر شمالی Bell Street در شمال Mission برای رسیدن به دریاچه خواهید داشت.

Sea to Sky

Lost Lake

از دهکده Whistler تا Lost Lake می‌ پیاده‌روی خواهید داشت. برخی از زیباترین مسیرهای کوهپیمایی و دوچرخه‌سواری را در این منطقه قرار دارد و برای سگ‌های خانگی عالیست. تماشای غروب خورشید از فراز Whistler نیز همیشه در خاطرتان خواهد ماند.

حدود دو ساعت رانندگی از ونکوور تا دریاچه دارید.

Alice Lake

Alice دریاچه‌ای دیدنی با کوه‌های مرتفع، جنگل‌های متراکم و چمنزارهای سرسبز است که روزهای گرم تابستان را برای ونکووری‌ها تحمل‌پذیر می‌کند. اطراف دریاچه نیز مسیرها و مناظر متعددی وجود دارد که منظره رشته‌کوه Tantalus از مسیر تپه‌ای DeBeck یکی از زیباترین‌هایشان است.

حدود یک ساعت و 10 دقیقه رانندگی از مرکز شهر ونکوور به دریاچه خواهید داشت. شما باید از بزرگراه شماره 99 خارج و حدود 13 کیلومتر را به سمت شمال Squamish طی کنید.

Alta Lake

چهار پارک در اطراف این دریاچه بزرگ واقع شده که موقعیت آن را خاص می‌کند. دو اسکله Alta برای پهلو گرفتن قایق‌ها، شیرجه، شنا و یا قدم زدن و تماشای مناظر دیدنی قلل Whistler و Blackcomb در دریاچه وجود دارند.

حدود یک ساعت و 40 دقیقه رانندگی از مرکز شهر ونکوور تا دریاچه خواهید داشت. باید از بزرگراه 99 خارج شده و حدود پنج کیلومتر را به سمت جنوب Whistler طی کنید.

Alpha Lake

این دریاچه تماشایی درست در جنوب Whistler واقع شده و با سواحل شنی، اسکله‌ها، ماهی‌های فراوان و آب‌های گرم بسیاری را به سوی خود می‌کشد. بعلاوه مسیرهای پیاده‌روی متعددی در اطراف Alpha Lake وجود دارد.

حدود یک ساعت 40 دقیقه رانندگی از مرکز شهر ونکوور خواهید داشت. باید از بزرگراه 99 خارج و حدود 5 کیلومتر به سمت جنوب Whistler طی کنید.

Brohm Lake

دریاچه تماشایی Brohm در محاصره جنگلی سرسبز و آرام بوده و ساحل صخره‌ای کم‌نظیری دارد. یافتن محل مناسب شیرجه در میان درختان و سنگ‌ها قدری زمان می‌برد اما مطمئنا تا پایان روز از آن خارج نخواهید شد.

حدود 90 دقیقه رانندگی از مرکز شهر ونکوور در پیش دارید. باید از بزرگراه 99 خارج و حدود 15 کیلومتر را به سمت شمال Squamish طی کنید.

Lucille Lake

این دریاچه که در میان ساکنین ونکوور ناشناخته‌تر است سواحلی شنی، آب‌های گرم و جزیره‌ای کوچک در دل خود دارد. شناگران از ساحل تا جزیره را می‌پیمایند. با اینحال امکانات رفاهی خاصی در اطراف Lucille Lake نخواهید یافت.

حدود 90 دقیقه رانندگی از مرکز شهر ونکوور تا دریاچه دارید. باید از بزرگراه 99 خارج و 30 دقیقه به سمت شمال Squamish برانید.

Garibaldi Lake

دریاچه دورافتاده Garibaldi بقدری تماشاییست که ارزش پیمودن سه ساعت پیاده‌روی در مسیرهای پرشیب را دارد. با رسیدن به آن گویی وارد دنیایی جدید شده‌اید! آب‌های فیروزه‌ای در کنار یخچال‌های زیبا، قله‌های پوشیده از برف و درختان سرسبز منظره‌ای حیرت‌انگیز پدید آورده است. رفتن به این دریاچه نیازمند دریافت گذرنامه یکروزه از سیستم رزرو Discover Camping می‌باشد.

حدود 1.5 ساعت رانندگی از ونکوور در پیش دارید.

منبع: Daily Hive