Wednesday, April 24, 2024
6.5 C
Calgary

برنامه ریزی کلگری برای میزبانی فستیوال زمستانی 6 هفته ای در ژانویه

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

درست است که حالا در اوج تابستان هستیم اما کلگری از الان در جستجوی راه هایی برای گرم کردن زمستان پیش رو است. این شهر در یک بیانیه اعلام کرد YYC زمستان امسال در ماه ژانویه میزبان یک فستیوال زمستانی به نام Chinook Blast  خواهد بود.

اینطور پیش بینی میشود که این فستیوال 6 هفته ادامه خواهد داشت و با همکاری بیش از 55 شریک شامل گروه‌های گردشگری، ورزشی، هنری و سایر رشته‌های پرطرفدار برگزار میشود. ناهید ننشی شهردار کلگری در این بیانیه گفت: صحنه هنر، فرهنگ و ورزش کلگری بدون توجه به فصل خاصی همواره مرکز جلب توجه خواهد بود.

او گفت : Chinook Blast انتخاب ما برای گرمی بخشیدن به زمستان مردم این شهر است. با وجود همکارانی که در این فستیوال گرد هم آمدند، آنقدر انرژی و هیجان در شهر جاری خواهد شد که هر کسی سهمی از آن داشته باشد. چه ساکن اینجا باشید و چه برای مسافرت و تماشای زمستان کلگری به اینجا بیایید، این شش هفته خاطرات و لحظات خوبی برایتان خواهد داشت.

در بخشی از این بیانیه آمده است: با توجه به این که پاندمی کووید19 همچنان یک خطر جدی برای سلامت جامعه است و احتمالا تا سال 2021 ادامه خواهد داشت، تجهیزات و پروتکل هایی برای تضمین امنیت و سلامت تمام شرکت کنندگان به عنوان بخش مهمی از این برنامه در نظر گرفته شده است.

شهر کلگری در این فستیوال میزبان برنامه های پولی و رایگان شامل اجراهای موسیقی، هنری، ورزشی و گروه های مختلف است. رئیس مرکز رشد هنرهای کلگری گفت: تحقیقات نشان میدهد که 93 درصد از مردم کلگری به شکل های مختلف با کارهای هنری مشغول هستند.

او گفت: ما همچنین می دانیم که در دوره این پاندمی مردم به هنرهای مختلف روی آوردند، چه یک گیتار قدیمی گرد و خاک گرفته و چه حضور در یک کنسرت آنلاین. Chinook Blast همان چیزی است که همه ما به آن نیاز داریم- فرصتی فوق العاده برای شرکت در یک فستیوال هنری و ورزشی به روشی ایمن در مرکز شهر. ما هیجان زیادی برای اجرای این فستیوال داریم و باوجودی که در وسط زمستان برگزار میشود، اطمینان داریم که مردم کلگری گرمی بخش آن هستند و بی صبرانه منتظر رسیدن آن هستیم.

منبع:Daily Hive

پیشنهاد مطالعه:

محدودیت پذیرش مسافر در مکانهای تفرحی بریتیش کلمبیا

موج دوم کرونا ویروس و قرنطینه در کانادا