Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

سلبریتی‌ها به دنبال پیدا کردن خرس عروسکی دزدیده شده

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هر لحظه به تعداد سلبریتی‌هایی اضافه می‌شود که امیدوارانه در حال کمک به یک خانم کانادایی، برای پیدا کردن خرس عروسکی دزدیده شده‌اش هستند.

مارا سوریانو، خانم کانادایی مورد نظر ساکن بریتیش کلمبیای ونکوور است. هفته‌ی پیش در حالی که مارا همراه نامزدش در حال اسباب‌کشی به آپارتمان جدید‌شان بودند، یک دزد، کوله‌پشتی مشکی برند Herschel آن‌ها را به سرقت برد. محتویات این کوله پشتی یک iPad، یک Nintendo Switch و یک Google Home بود اما مهمتر از همه، یک خرس عروسکی سفارشی از برند Build-A-Bear بود. این خرس عروسکی حاوی صدای ضبط شده‌ای از مادر سوریانو است که سال گذشته از بیماری سرطان درگذشت. سوریانو به مجله‌ی خبری دیلی‌هایو گفته صدای مادرش با وخیم‌تر شدن وضعیت بیماری‌اش شروع به تغییر کرده بوده؛ و این صدای ضبط ‌شده در چیپ الکترونیکی خرس عروسکی، آخرین خاطره‌ی صوتی مارا سوریانو از مادرش در دوران سلامت اوست.

مارا می‌گوید جناب دزد می‌تواند تمام دارایی‌های کیف را برای خودش بردارد، iPad, the Switch, the Google Home و خود کوله‌پشتی، فقط خرس عروسکی را پس دهد. هیچ سوالی از اون نخواهم پرسید و هیچ مسئولیتی به عده‌ی او نخواهد بود و هیچ اتهام شکایتی هم در کار نخواهد بود.

جالب است بدانید این روزها راکون‌های کانادا هم راه دزدی از ساختمان‌ها را یاد گرفته‌اند! و حتی قبل از ادامه‌ی خواندن این متن، بهتر است هشدار پلیس ادمونتون درباره سرقت از پارکینگ آپارتمان‌ها در بحران کرونا را هم بخوانید. 

در راستای این عروسک‌دزدی، مغازه‌های محلی ونکوور برای کمک به مارا اجازه دادند که فیلم‌های دوربین‌های امنیتی‌شان بررسی شود و اخیراً هم تعداد زیادی از افراد مشهور و سلبریتی‌های مختلف در این جستجوی همگانی شرکت کرده‌اند.

سلبریتی معروف متولد کانادا Ryan Reynolds برای هر کس که این خرس عروسکی را به سوریانو برگرداند پاداشی ۵ هزار دلاری پیشنهاد داده است و در توییتی گفته است: “در ازای برگشت عروسک، هیچ سوالی از کسی پرسیده نمی‌شود. من فکر می کنم همه‌ی ما به برگشت این خرس عروسکی به خانه‌اش احتیاج داریم.”

جدیدا سلبریتی معروف، Kelly Ripa و شوهرش Mark Consuelos، اپیزود سه‌شنبه‌ی برنامه‌ی معروف خود Live with Kelly and Ryan را به خرس عروسکی گمشده‌ی مارا سوریانو اختصاص دادند.

آقای Consuelos در این اجرای زنده گفت: “اگر در ونکوور هستید و اتفاقی، یک خرس عروسکی در کنار جاده می‌بینید، احتمالاً همین خرس عروسکی مورد نظر ماست. لطفا آن را برای صاحب اصلی‌اش ببرید، یا اصلا می‌دانید چکار کنید؟ با Ryan Reynolds تماس بگیرید.”

صبح سه‌شنبه، مارا سوریانو اعلام کرد که هر دو شرکت Build-A-Bear و Herschel با او تماس گرفته‌اند و پیشنهاد ارسال کردن جایگزینی برای وسایل مسروقه به او دادند و Build-A-Bear اعلام کرده است که یک نسخه صوتی از صدای ضبط شده‌ی مادرش در خرس عروسکی جدید اضافه خواهد کرد.

وی در جواب گفت: “من می‌دانم این خرس جدید همان عروسکی نخواهد بود که مادرم با دستان خودش برای من ساخته بود، اما حالا دیگر این خرس عروسکی جدید برای من، هم یادآور مادرم و هم دورانی خواهد بود که جهان برای چند روز با ما همراه و متحد شد.”

 

منبع: Dailyhive