Friday, April 19, 2024
-1.3 C
Calgary

از سفر به دریاچه‌ی لوئیز چه انتظاری باید داشته باشیم؟

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

افرادی که در این تابستان قصد سفری مهیج به کوه‌های راکی دارند مسلما تنها نخواهند بود. سازمان پارک‌های کانادا در اعلامیه‌ای جدید جزئیاتی را عنوان کرده‌است که به‌نظر می‌رسد برای بازدید‌کنندگان دریاچه‌ی لوئیز صدق می‌کند؛ زیرا انتظار می‌رود این مکان به‌شدت شلوغ شود.

طبق گفته‌ی سازمان پارک‌های کانادا ، بازدید‌كنندگان احتمالی دریاچه‌ی لوئیز بهتر است از قبل برنامه‌ریزی كنند، و روزهای جایگزینی نیز برای این بازدید در برنامه‌ی خود بگنجانند زیرا بسیار احتمال می‌رود که ظرفیت بازدید از دریاچه پر باشد.

افرادی که حتما قصد این بازدید را دارند باید پیش‌بینی کنند که ممکن است چیزی حدود ۶۰ تا ۹۰ دقیقه فقط برای پیدا کردن یک جای پارک منتظر بمانند. بر‌طبق این اعلامیه، شاید لازم باشد چندین بار دور بزنید و برگردید تا اجازه‌ی پارک به شما داده شود.

بعد از برپایی غرفه‌ها، وسایل نقلیه اجازه‌ی ورود به محوطه‌ی پارکینگ را برای پیدا کردن جای پارک خواهند داشت. بعد از آن، به محض خروج از ماشین، انتظار می‌رود که بازدید‌کنندگان در تمام مدت بازدید فاصله‌ی فیزیکی را رعایت کرده و در صورتی‌که رعایت فاصله‌ی ۲ متری امکان‌پذیر نبود، حتما از ماسک استفاده کنند.

مثل همیشه ، از افرادی که از زیبایی کوه‌های راکی ​​آلبرتا لذت می‌برند نیز انتظار می‌رود هنگام بازدید از فضای طبیعی، زباله یا اثری از خود به‌جا نگذارند، به‌این معنی که در صورت پر بودن سطل‌های زباله، حتما زباله‌های خود را همراه با خود به بیرون ببرند.

اگر به دریاچه‌ی لوئیز علاقه دارید بازدید از این دریاچه را در فستیوال زمستانی یخ از دست ندهید. علاوه بر این می‌توانید از مطلب ۵ دریاچه‌ی محبوب کوه‌های راکی نیز دیدن کنید. دریاچه‌ی آبراهام هم از دیدنی‌های عجیب زمستانی است. علاوه بر این در جسپر آلبرتا هم می‌توانید دریاچه‌ای جادویی را تماشا کنید!

 

منبع: Dailyhive