Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

۱۰ شرکت ادمونتون در ماه اگوست نیرو استخدام می‌کنند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ده شرکت‌ ادمونتون قصد دارند در ماه اوت 37 نیروی جدید استخدام کنند. پس اگر بدنبال شغل هستید این فرصت را از دست ندهید!

Aecon

مشخصات شرکت: Aecon شرکتی ساختمانی می‌باشد که سازه‌های گوناگونی در سرتاسر کانادا ساخته و از مشهورترین آن‌ها می‌توان به CN Tower در تورنتو اشاره کرد. این شرکت اصالتا کاناداییست اما تحت مالکیت China Communications Construction Co. قرار دارد.

فرصت‌ شغلی:

  • Human Resources Coordinator در ادمونتون

مزایا: ایمنی، اعتماد، علاقه به کار و ایجاد فرصت برای یادگیری و رشد در محیط کار جزو اولویت‌های Aecon است. پکیج Aecon Total Rewards شامل مزایای پزشکی، دندانپزشکی، بازنشستگی و بیمه در اختیارتان قرار می‌گیرد. بعلاوه شرکت هزینه شهریه تحصیل کارمندان در دوره‌های مرتبط با شغل را می‌پردازد.

اطلاعات بیشتر در وبسایت شرکت

Granify

مشخصات شرکت: Granify به مشتریانش کمک می‌کند تجربه بهتری از خرید آنلاین داشته و پول بیشتری کسب کنند. آن‌ها به تجارت الکترونیک، یادگیری ماشین و روانشناسی می‌پردازند. ادارات شرکت در ادمونتون معمولا فارغ‌التحصیلان برنامه‌نویسی دانشگاه آلبرتا را استخدام می‌کند اما مراکزی در نیویورک و تگزاس نیز دارد.

فرصت‌های شغلی: شعبه ادمونتون چهار نفر را در بخش‌های

  • Lead Generation Associate
  • Business Development Associate
  • Junior Technology Sales
  • Machine Learning Engineer

مزایا: تمرکز، مثبت‌اندیشی و پیشرفت فردی ارزش‌های شرکت را تشکیل می‌دهند. Granify برنامه‌هایی برای تقویت و رشد کارمندان خود دارد.

اطلاعات بیشتر در وبسایت شرکت

https://www.instagram.com/p/Bzf8LolAow3/?utm_source=ig_embed

ARC Business Solutions Inc.

مشخصات شرکت: ARC به مشتریانش در حوزه IT راه‌حل ارائه می‌کند و برخی از سازمان‌های بزرگ آلبرتا ازجمله دولت استانی، Enbridge و انجمن پزشکی آلبرتا با آن همکاری دارند. این شرکت در سال 1998 در ادمونتون پایه‌گذاری شد و فعالیت خود را در سرتاسر کانادا و ایالات‌متحده گسترش داده است.

فرصت‌های شغلی:

مزایا: شر سود اشتراکی، پاداش سه‌ماهه، امکان کار از راه دور، RRSP، هدایای سالیانه و پارتی‌های سازمانی و اجتماعی ازجمله مزایای شرکت هستند.

اطلاعات بیشتر در وبسایت شرکت

BioWare

مشخصات شرکت: این استودیو بازی‌های کامپیوتری از سال 1995 در ادمونتون شروع به کار کرد. BioWare بخاطر ساخت بازی‌هایی چون Anthem، Mass Effect، Dragon Age، Baldur’s Gate، MDK 2، Neverwinter Nights و Star Wars شهرت داشته و زیرمجموعه EA Games است.

فرصت‌های شغلی: هشت نفر در بخش‌های

  • art
  • Software Development
  • Production
  • Product Management

مزایا: دفتر شرکت در Epcor Tower واقع شده و کارمندان به باشگاه ورزشی دسترسی دارند. هر روز صبح صبحانه رایگان توزیع می‌شود و تمام امکانات بازی کردن در ساعات بیکاری فراهم است! بعلاوه فعالیت‌های اجتماعی متنوعی چون سفرهای اسکی، مهمانی‌های چای، dragon boating، فوتبال و بازی‌های فکری شبانه از طرف شرکت تدارک دیده می‌شوند.

اطلاعات بیشتر در وبسایت شرکت

https://www.instagram.com/p/B8uEmicHID2/?utm_source=ig_embed

ATB

مشخصات شرکت: این شرکت خدمات مالی دنیای پیچیده بانکداری و سرمایه‌گذاری را به زبانی ساده به مشتریانش ارائه می‌کند. شرکت ATB بیش از 80 سال قدمت دارد.

فرصت‌های شغلی: پنج نفر استخدام در ادمونتون

مزایا: حمایت، اعتماد، نقش‌آفرینی، مسئولیت و همکاری اصول ATB هستند. این شرکت بارها بعنوان یکی از 100 محیط کار برتر کشور انتخاب شده است.

اطلاعات بیشتر در وبسایت شرکت

https://www.instagram.com/p/B_i2ki1gMOH/?utm_source=ig_embed

Dr. Bill

مشخصات شرکت: Dr. Bill یک اپلیکیشن پرداخت صورتحساب موبایل در اختیار پزشکان کانادایی قرار داده است. به این ترتیب پرداخت مربوط به خدمات ارائه شده به بیماران با لمس یک آیکون و ورود به اپ انجام می‌شوند. بعلاوه Dr. Bill به پزشکان درباره نحوه ارائه سودمند صورتحساب به مسئولان استانی مشاوره می‌دهد. این شرکت بخاطر خدمات مطمئن و قابل اطمینانش شهرت دارد.

فرصت‌های شغلی:

  • Billing Agent باتجربه و دورکار در هر کجای استان

مزایا: دستمزد این شغل برای هر ساعت 16 تا 20 دلار بوده و هزینه‌های تلفن همراه نیز بحساب شرکت است. دورکاری بودن شغل نیز مزیت مهمی محسوب می‌شود. Dr. Bill بخاطر کیفیت خدماتش شهرت دارد.

اطلاعات بیشتر در وبسایت شرکت

Enbridge

مشخصات شرکت: Enbridge در زمینه انرژی فعالیت داشته و مالک هزاران کیلومتر خط لوله در سرتاسر آمریکای شمالی است.

فرصت‌های شغلی: هفت نفر در بخش‌های

  • Maximo Functional Senior Advisor
  • GIS Advisor
  • Project Controls Supervisor
  • Construction Specialist
  • سه نفر برای Master Scheduler

مزایا: هدف شرکت کمک به کارمندان با هدف دستیابی به پتانسیل واقعی آنهاست. کارکنان بخاطر سختکوشی مورد قدردانی قرار می‌گیرند و باید مهارت‌های موثر به پیشرفت خود و شرکت را فرا گیرند. Enbridge شانزده مرتبه در لیست 100 کارفرمای برتر کانادا جای گرفته است.

اطلاعات بیشتر در وبسایت شرکت

https://www.instagram.com/p/CAdmUwcDKt0/?utm_source=ig_embed

Sazerac Brands

مشخصات شرکت: Sazerac Brands زیر مجموعه US Bourbon بوده و در زمینه تولید شراب فعالیت می‌کند.

فرصت‌های شغلی:

  • Regional Portfolio Specialist ساکن ادمونتون که بتواند با تیم فروش Charlton Hobbs برای دستیابی به اهداف بازاریابی تعیین شده همکاری کند.

مزایا: مسافرت بخشی از این شغل است و شرکت هزینه‌های رفت‌وآمد با اتومبیل را حساب می‌کند. بعلاوه مزایایی چون پزشکی، دندانپزشکی و RRSP نیز به کارمندان ارائه می‌شود. در صورت داشتن موفقیت پاداش دریافت خواهید کرد.

اطلاعات بیشتر در وبسایت شرکت

https://www.instagram.com/p/B-m_u9GhkhG/?utm_source=ig_embed

Aurora Cannabis

مشخصات شرکت: این شرکت طیف متنوع و با کیفیتی از محصولات کانابیس تولید می‌کند.

فرصت‌های شغلی: شش نفر ساکن ادمونتون در بخش‌های

اطلاعات بیشتر در وبسایت شرکت

The Brick

مشخصات شرکت: The Brick محصولات مبلمان خانگی تولید می‌کند.

فرصت‌های شغلی: دو نفر در بخش‌های

  • Web Designer
  • National Logistics Manager

مزایا: برنامه‌های پزشکی و دندانپزشکی، بیمه عمر و از کار افتادگی، مرخصی بیماری و دیگر برنامه‌های رفاهی به کارکنان ارائه می‌شوند. بعلاوه در فروشگاه‌های شرکت و شرکایش از تخفیف برخوردار شده امکان تحصیل و دسترسی به دوره‌های آنلاین، برنامه‌های آموزشی و بازپرداخت شهریه دوره‌ها نیز وجود دارد.

اطلاعات بیشتر در وبسایت شرکت

منبع: Daily Hive