Saturday, April 20, 2024
-5.1 C
Calgary

دلیوری یک روزه کاستکو در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت کاستکو به تازگی با در نظر گرفتن همه‌ی مشتریان، چه آن‌ها که محصولات را با برنامه‌ریزی قبلی تهیه می‌کنند و چه خریداران محصولات عمده، سیستم جدید تحویل سریع سفارشات روزانه را در سرتاسر کانادا راه‌اندازی کرده است.

ارسال محصولات شرکت کاستکو از طریق شرکت توزیع‌کالای Instacart Marketplace و از ۷۶ انبار فروشگاهی در کل کشور انجام می‌پذیرد. و بهترین قسمت این خبر چیست؟ این‌که این قابلیت برای استفاده‌ی عموم در دسترس است؛ چه اعضای عضو این زنجیره و چه افراد غیر عضو. شرکت کاستکو قبل از این در رابطه با دوران کرونا توصیه کرده بود تمام مشتریان در خریدهای حضوری از ماسک صورت استفاده کنند.

این راه‌اندازی سرتاسری در کل کشور، پس از یک آزمایش موفق ۲ ماهه در استان انتاریو انجام می شود.

بنابراین با این برنامه از این به بعد شما در هر شرایطی می‌توانید از اپلیکیشن Instacart به خرید بپردازید و یا اگر عضو هستید، وارد سایت شرکت Costco شوید و اقلام مورد نیاز خود را از قبیل مواد غذایی، لوازم شیرینی و کیک‌پزی و لوازم اساسی خانگی و غیره سفارش دهید و مطمئن باشید که ۲ساعته، و یا در زمان درخواستی شما، سفارش شما درب خانه‌تان خواهد بود.

در واقع شما کافی‌ست در این فاصله یکی دو اپیزود فرندز ببینید، دینگ‌دینگ! سفارش شما درب منزل است!

شرکت کاستکو در لیست محبوب‌ترین شرکت‌های کانادایی در سال ۲۰۱۹ است.

اگر دلیوری سریع محصولاتی که سفارش می‌دهید برایتان اهمیت دارد مطلب مشارکت مک‌دونالد و UberEATS را می‌توانید بخوانید و البته یادتان باشد کرونا هنوز هم جریان دارد و بهتر است تمام وسایل خریداری شده را قبل از مصرف خوب بشویید

 

منبع: Dailyhive