Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

فرود اضطراری هواپیما در نزدیکی پارک ملی جاسپر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

خلبان یک هواپیمای کوچک که این آخر هفته در حال پرواز بود، وقتی به مشکل مکانیکی هواپیمای در حال پرواز خود پی برد مجبور شد تصمیم سریعی بگیرد.

در گزارشی از هینتون RCMP آمده است كه این خلبان از ادمونتون به سمت بریتیش کلمبیا در حال پرواز بوده که ناگهان مشکلی فنی او را مجبور به فرود اضطراری در فاصله‌ی کوتاهی از پارک ملی جاسپر می‌کند.

این خبر در حالی منتشر شد که به تازگی هواپیمای اسنوبرد در برخورد با یک پرنده دچار سقوطی مرگبار شده است.

بر طبق این گزارش، این هواپیما هنگام فرود اضطراری در حدود ۱۱ کیلومتری جنوب هینتون آلبرتا در امتداد جاده‌ی Robb Road فرود آمده است؛ در حالی‌که پنجمین چرخ خود را هنوز درست در مسیر قرار نداده بوده.

خوش‌بختانه هیچ کس در این فرود اضطراری زخمی نشده است. پلیس به موقع در صحنه حضور یافته است و تجمع مردم و ترافیکی را که در جاده‌ی منتهی به پارک جاسپر ایجاد شده بود را کنترل کرده است. ناگفته نماند پارک ملی جاسپر بزرگ‌ترین پارک ملی در بخش کوه‌های راکی است

طبق اطلاعات منتشر شده، پیش‌ از پلیس نیز، یک رهگذر در صحنه‌ی حادثه با کشاندن هواپیما به کناره‌ی جاده و خالی کردن اتوبان مسیر رفت و آمد اتومبیل‌ها را تا حد زیادی باز کرده است.

بنا‌بر‌ گزارش، هیئت ایمنی حمل و نقل برای انجام هر گونه تحقیقاتی در جریان این حادثه قرار داده شده است.

از دیگر فرودهای اضطراری هواپیماها در کانادا می‌توان به فرود یک هواپیما به‌دلیل میوه‌های بدبو! و همچنین فرود یک هواپیمای کوچک در بزرگ‌راه اشاره کرد.

 

منبع: Dailyhive