Saturday, April 20, 2024
0.7 C
Calgary

چگونه آلبرتا 1.7 میلیون ماسک قابل استفاده مجدد برای دانش‌آموزان تهیه می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

استان آلبرتا در زمان تنها کمتر از 2 ماه توانست 1.7 میلیون ماسک چندبارمصرف تهیه کند. از آنجا که در ماه سپتامبر دانش‌آموزان تمام رده‌های سنی به مدارس در سراسر استان باز می‌گردند، و نیز با توجه به نیاز به ماسک برای حضور در مدرسه، مقامات این استان اعلام کردند که به ازای هر دانش‌آموز 2 ماسک قابل استفاده مجدد تهیه کرده‌اند تا قانون اجباری پوشیدن ماسک رعایت شود.

Adriana LaGrange، وزیر بهداشت استان آلبرتا در اظهارنظر اخیر خود بیان کرد که چگونه مقامات استان آلبرتا برای تهیه این تعداد زیاد از ماسک برنامه‌ریزی کردند. LaGrange در بیانات خود گفت:

”  برخی توانایی دولت استان آلبرتا را برای تهیه 1.6 میلیون ماسک قابل استفاده‌ی مجدد تا زمان آغاز به کار مدارس تمام رده‌های سنی در پاییز امسال، زیر سؤال بردند. سفارشی به اندازه‌ی  1.7 میلیون ماسک  تنظیم شد- یک سفارش به IFR یک شرکت آلبرتایی، و دیگری به Old Navy. مبلغ کل این دو قرارداد 4.2 میلیون دلار است. ”

ایشان همچنین افزودند که با وجود این که بسیاری از کسب و کارهای محلی برای تهیه این ماسک‌های قابل استفاده‌ی مجدد، اشتیاق به خرج دادند، امّا با توجه به محدودیت زمانی که برای تهیه این ماسک‌ها پیش روی استان بود، به اجبار باید با فروشندگانی همکاری می‌کردند که قادر به تهیه این حجم زیاد از محصول در یک بازه‌ی زمانی کوتاه باشند. LaGrange افزود:

” با توجه به اقتضائات موجود، POC مستقیما فروشندگان مجرب و شناخته شده را برای تهیه این وسایل حفاظت شخصی جهت بازگشایی مدارس انتخاب کرد. رویه‌های موجود دولت آلبرتا برای عقد قرارداد به ما اجازه‌ی دخالت سریع در موقعیت‌های اضطراری اینچنینی را می‌دهد. چرا که در صورت برگزاری مناقصه‌ای منطبق با رویه‌های استاندارد، دولت قادر نبود نیاز مدارس را در مدت زمان مقرر برآورده سازد. ”

در سپتامبر پیش رو که مدارس بازگشایی خواهند شد، پوشیدن ماسک برای دانش‌آموزان کلاس 4 تا 12 و نیز کارکنان مدارس اجباری خواهد بود.

پوشیدن ماسک برای کودکان حاضر در مهدکودک و نیز دانش‌آموزان تا کلاس سوم و البته افرادی که به دلیل مشکلات پزشکی قادر به پوشیدن ماسک نیستند، اختیاری است.

منبع:Daily Hive

پیشنهاد مطالعه:

برنامه آلبرتا برای گسترش تست کووید19 در استان برای افراد بدون علائم ظاهری

برای جهانگردی نیاز نیست از کانادا خارج شوید