Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

حراج تابستانی IKEA با تخفیف‌های ۷۰ درصدی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

همه کارها‌یتان را کنار بگذارید، و آماده شوید که یک حراج در راه است. با فروش ویژهٔ تابستانی IKEA می‌توانید مبلمان خانه‌تان را جدید کنید و روی برخی محصولات تا ۷۰٪ تخفیف بگیرید.

این حراج آنلاین که تا چهارشنبه ۲۶ آگوست برقرار است، به شما کمک می‌کند از بین ۴۸۲ محصول زیبای این کمپانی، انتخاب‌های خوبی داشته باشید.

از آنجایی که IKEA همینطوری هم معروف به قیمت‌های ارزان است، حراجش دیگر نور بالای نور است. محصولات موجود در این فروش ویژه از مبلمان گرفته، تا چراغ‌ها و دکوراسیون را شامل می‌شوند.

برای مثال می‌توانید این صندلی چرخدار را فقط با ۱۴.۹۸ دلار بخرید یا از تخته یادداشت ۴.۹۹ دلاری برای نظم دادن به یادداشت‌هایتان استفاده کنید.

با کمتر از ۱۰ دلار می‌توانید فضای حمام‌تان را بهتر کنید، یک سردوشی جدید با ۲.۹۹ دلار و حوله‌های نرم و جدید با ۱.۹۹ دلار.

همچنین می‌توانید فضای پاسیوی خانه را با این تخت آویز ۲۵ دلاری، این تخت پارچه‌ای ۳۰ دلاری، یا این چراغ‌های خورشیدی ۵.۹۹ دلاری نونوار کنید. این فانوس‌های خورشیدی ۴.۹۹ دلاری را هم ببینید.

برای خرید تا روز آخر منتظر نمانید. فروش ویژه تابستانی IKEA تا زمانی ادامه می‌یابد که کالاها موجود باشند.

https://www.instagram.com/p/B_fck2XAtSb/

خوشبختانه، می‌توانید آنلاین و بدون خطرِ ابتلا به کووید-۱۹ خرید کنید و محصول را در خانه تحویل بگیرید.

https://www.instagram.com/p/CAv0KVpljUM/

اگر بعد از دریافت محصولی آن را مناسب خانه‌تان نیافتید، تا ۳۶۵ روز فرصت پس‌دادنش را دارید.

حالا که به وبسایت IKEA می‌روید، کاتالوگ ۲۰۲۱ این شرکت را هم نگاه کنید. همین ماه رونمایی شده و چیزهای زیبای فراوانی در خود دارد.

منبع: Narcity