Thursday, April 18, 2024
-0.7 C
Calgary

جشنواره گل‌های آفتابگردان Abbotsford

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

لطفا توجه داشته باشید:

مطابق توصیه مقامات بهداشتی استان بریتیش کلمبیا اگر تصمیم به شرکت در رویدادها یا فعالیت‌های تفریحی خارج از خانه‌ی خود دارید، لطفاً نسبت به اقدامات بهداشتی و ایمنی در مقابل کووید ۱۹ هوشیار باشید و فاصله‌ی امن اجتماعی را رعایت کنید و به شستشوی مکرر دست‌های خود اهمیت دهید. اگر بیمار هستید یا علائم بیماری را احساس می کنید، لطفا حتما در خانه بمانید.

این هفته دوربین‌های خود را آماده کنید؛ زیرا قرار است خیره‌کننده‌ترین مناظر عمرتان را در جشنواره آفتابگردان اخیر تجربه کنید.

مزارع Maan از ۱۹ آگوست تا ۱۳ سپتامبر سال ۲۰۲۰ میزبان جشنواره آفتابگردان Abbotsford خواهند بود.

این رویداد معروف تابستانی فرصت‌های فراوانی برای عاشقان عکس‌های اینستاگرامی در پی دارد؛ پرتره‌های رمانتیک در پس‌زمینه‌ای از دشت آفتابگردان‌های طلایی. در روزهای خاصی از این جشنواره آفتابگردان ورود سگ‌ها به همراه صاحبان‌شان به مزارع آفتابگردان آزاد خواهد بود. بازدید از این جشنواره با ورود به هزارتوی ذرت مزرعه‌ی Maan و تجربه‌ی ورزش‌ها و تفریحات تابستانی Barnyard همراه خواهد بود. در همین راستا خواندن این مطلب هزارتوی آفتابگردان در لیست کارهایی که باید در تابستان انجام دهید نیز خالی از لطف نیست.

در طول حضور در جشنواره آفتابگردان اگر احساس گرسنگی کردید، می‌توانید سری هم به آشپزخانه‌ی Mama Maan بزنید که غذاهای محلی و ارگانیکی با محصولات تازه‌ی مزرعه‌ی خود درست می‌کند مانند مرغ کره‌ای، chickpea bowls، سمبوسه یا غذای سنتی مانند هات‌داگ سرخ‌کرده، سیب‌زمینی سرخ‌کرده و غیره…

از بخش‌های جدید جشنواره آفتابگردان امسال می‌توان به بخش پیک‌نیک در گلبرگ‌ها اشاره کرد، جایی که به بازدید‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا از غذاهای تازه پخته شده با پس‌زمینه‌ای از منظره‌ی خیره‌کننده دشت آفتابگردان لذت ببرند. پکیج پیک‌نیک شامل اجازه‌ی ورود رایگان به قسمت مزرعه‌ی آفتابگردان به همراه تست شراب محلی مزرعه‌ی Maan است.

اقدامات احتیاطی بهداشتی و ایمنی زیادی توسط برگزارکنندگان این رویداد به‌شدت رعایت می‌شود؛ عوامل جشنواره آفتابگردان به‌طور هفتگی با Fraser Health همکاری می‌کنند.

امسال ظرفیت این رویداد برای پیشگیری از انتقال کرونا ویروس و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به ۳۰ درصد ظرفیت عادی آن در سال‌های گذشته کاهش یافته‌است. در داخل مجموعه آفتابگردان، مسیرها گسترده‌تر شده‌اند و علاوه‌بر این برعکس سال‌های گذشته، مسیرهای عبور و مرور یک‌طرفه خواهند بود. همچنین پوشیدن ماسک برای اغرادی که می‌خواهند به بازار محلی جشنواره مراجعه کنند الزامی خواهد بود. به‌علاوه، بلیط‌های جشنواره آفتابگردان زمان‌دار هستند و ورود بازدید‌کنندگان به طور منظم مورد بررسی قرار می‌گیرد تا از ازدحام زیاد جلوگیری شود.

اقدامات ضد‌عفونی و استریلیزه کردن اماکن عمومی نیز به صورت مداوم انجام می‌شود.

بلیط‌های جشنواره آفتابگردان Abbotsford را می توانید به‌صورت آنلاین خریداری کنید. قیمت بلیط‌ها از ۱۰ تا ۱۷ دلار بر اساس سن بازدید‌کنندگان و زمان حضور آن‌ها متغیر هستند. علاوه بر این، بلیط‌ها را با قیمت‌های بالاتر نیز از ۱۲ تا ۲۲ دلار در گیت درب ورودی می‌توانید تهیه کنید اما باید ریسک ماندن در صف‌های طولانی را بپذیرید.

سایت جشنواره آفتابگردان Maan Farms Abbotsford

زمان برگزاری: ۱۹ آگوست تا ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۰

ساعت کار: جشنواره در ساعات متفاوتی اجرا خواهد شد که می‌توانید در سایت جشنواره از این ساعت‌ها مطلع شوید

مکان برگزاری: مزارع Maan کیلومتر ۷۹۰ جاده‌ی McKenzie در Abbotsford

بلیط‌ها: قابل سفارش به صورت آنلاین و یا قابل تهیه در گیت ورودی جشنواره

قیمت‌ها: قیمت پکیج‌های مختلف متفاوت است.

 

جشنواره‌های آفتابگردان را در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۱۰۸ می‌توانید از لینک‌های زیر بخوانید:

شکوفا شدن گل‌های آفتابگردان Bowden SunMaze

ریچموند ونکوور برای اولین بار در ماه آگوست، میزبان فستیوال گل آفتابگردان خواهد بود

شکوفایی مزرعه آفتابگردان آلبرتا

 

منبع: Dailyhive