Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

متوسط اجاره‌بها در شهرهای کانادا برای ماه سپتامبر (MAP)

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

طبق گزارش PadMapper، با رسیدن به آخرین ماه رسمی تابستان دو شهر گران کانادا همچنان رکورد کاهش قیمت را تجربه میکنند.

بر اساس آخرین گزارش PadMapper، به غیر از ونکوور و تورنتو- گران‌قیمت‌ترین شهرهای کانادا- به نظر می‌رسد بقیه شهرهای کانادا از توقف ناگهانی تقاضای منازل اجاره‌ای نجات پیدا کردند چرا که نیمی از کل شهرها هر ماه شاهد رشد اجاره بها هستند.

به طور کلی در سراسر کانادا، در ماه گذشته 12 شهر یک مسیر صعودی داشتند در حالی که 9 شهر دیگر روندی نزولی داشتند و 3 شهر هم در یک وضعیت ثابت باقی ماندند.

” با ادامه از سرگیری فعالیت‌های اجتماعی در سراسر کانادا، تمایل به دوری از شهرهای گران قیمت هر روز بیشتر نمایان می‌شود.”

PadMapper

یک بار دیگر تورنتو جایگاه اول گران‌ترین نرخ اجاره در کل کشور را به خودش اختصاص داد اگر چه با توجه به آمار سالانه، اجاره منازلی با انواع اتاق‌های خواب(یک خوابه و دو خوابه) کاهش پیدا کرد. اجاره یکخوابه در تورنتو با یک کاهش 1.4% درصدی دیگر به 2,070$ رسید در حالیکه اجاره دوخوابه  با 0.8%  کاهش به 2,630$  رسید.

اجاره یکخوابه در ونکوور 2.000$ و دوخوابه 2.750$ کاهش یافت و به این ترتیب، ونکوور در رتبه دوم باقی ماند.

برنابی در بریتیش کلمبیا با اندکی کاهش در هزینه‎‌ها، یعنی اجاره یکخوابه 1.700$  و دوخوابه 2.290.$  در رتبه سوم قرار گرفت.

ویکتوریا با 1.610$ برای اجاره خانه‌های یکخوابه و 1.990$ برای دوخوابه در رده چهارم گران‌ترین شهرها قرار گرفت.

در اونتاریو، شهر باری با کاهش 4.9% در اجاره بهای یکخوابه آن را به 1.560$ رساند، در حالیکه دوخوابه به عدد 1.700$ دلار افزایش یافت.

ارزان‌ترین هزینه اجاره در کانادا در این ماه را میتوان در St. John’s, Newfoundland پیدا کرد، جایی که اجاره اماکن یکخوابه 810$ و دوخوابه به طور متوسط 860$ است.

rent cost in canada

گزارش کامل را می‌توانید در سایت PadMapper مشاهده کنید.

منبع: Daily Hive