Tuesday, April 16, 2024
0.4 C
Calgary

پروژه 70 میلیون دلاری South Bow Bridge با فرصت‌های شغلی جدید در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پاییز امسال یک پروژه ساخت و ساز جدید در کلگری شروع می‌شود.

پروژه پُل South Bow یک سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیون دلاری توسط دولت آلبرتا است و بخشی از نقشهٔ ترمیم اقتصادی منطقه هم به حساب می‌آید.

مراحل اولیه ساخت پُل South Bow اواخر پاییز شروع خواهد شد. با اجرای این پروژه پُلی جدید جایگزین پُل شرقی می‌شود که در مسیر Stoney Trail روی رودخانه Bow وجود دارد.

وزیر حمل‌و‌نقل آلبرتا آقای ریک مک‌آیور در بیانیه‌ای می‌گوید: «این سرمایه‌گذاری استراتژیک و اشتغالزایی ۳۵۰ نفری آن بخشی از تعهد ما به ترمیم اقتصاد آلبرتا و رشد در سال‌های آینده است.»

«وقتی پُل شرقی را با پل جدید جایگزین کنیم، رفت‌‌وآمد مردم در جنوب کلگری امن‌تر و بهینه‌تر می‌شود. همیشه سرمایه‌گذاری در شبکه بزرگراه‌های آلبرتا یکی از اولویت‌های ما برای رونق اقتصاد بوده است.»

اکنون روزانه ۵۳,۰۰۰ خودرو از پل فعلی استفاده می‌کنند و مسیر Stoney Trail نقش یک دالان بزرگ برای مسافرت و ترانزیت بار در آلبرتا جنوبی را دارد.

آقای ناهید ننشی شهردار کلگری نیز می‌گوید: «ساخت این پل جدید به دلایل زیادی از اهمیت برخوردار است.»

«در زمانِ نیاز فوری ما، اشتغالزایی می‌کند. ایمنی و بهروری جاده‌ای در منطقه را بالا می‌برد. و البته مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری بهتری نیز در حاشیه آن خواهیم ساخت. این نوع سرمایه‌گذاری‌ها همیشه برای کلگری خبر خوشی هستند.»

منبع: Daily Hive