Tuesday, April 23, 2024
11 C
Calgary

دکتر Henry: هالووین امسال را باید در “گروه های کوچک” جشن گرفت

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دکتر بانی هنری جزئیات بیشتری در مورد چگونگی جشن هالووین در سال جاری، با اولویت قرار دادن دستورالعمل‌های COVID-19 بیان کرده است.

در اوایل این هفته ، هانری در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که او در حال کار بر روی دستورالعمل های هالووین در سطح ملی بوده است ، که انتظار دارد به زودی تکمیل و در بریتیش کلمبیا به اشتراک گذاشته شوند.

او گفت:  “موضوعی که ما در حال بررسی آنها هستیم، این است که همه‌ی شما می‌دانید، نمی‌توانیم مهمانی‌های بزرگی را برگزار کنیم که افراد زیادی دور هم جمع می شوند ، خواه جوانانی که با لباس میهمانی شرکت می کنند و چه نمایش دهندگان در جشن. بنابراین ما به مردم کمک میکنیم تا به روشی مطمن، ایمن و سالم این مهمانی را برگزار کنند. ”

این بدان معنی است که جشن های کوچک باید در فضای باز و در گروه های کوچک برگزار شود. دکتر هنری اضافه کرد که خوراکی ها باید از قبل بسته بندی شوند تا کودکان بتوانند هر بار با خیال راحت آنها را استفاده کنند. همگان باید سرگرمی هالووین خود را به گونه ای تنظیم کنند که “مردم را در فضای بسته جمع نکند.”

هنری اشاره کرد که یک قسمت مثبت و امیدوارکننده  از جشن هالووین این است که اغلب با هر لباس، ماسکی مخصوص  پوشیده می‌شود، “بنابراین ما نیز شما را به تهیه چنین لباس هایی تشویق می کنیم.”

منبع: Daily Hive